VIDEO. Cora lansează o nouă campanie, sub sloganul „magia de acasă”. A fost semnată de agenţia Tribal România şi se vede la TV, în online, dar şi outdoor.
În acest context, retailerul anunţă şi platforma de comunicare „Magia de acasă”.
Hipermarketul spune că mişcarea este parte a demersului global de repoziţionare a brandului.
VIDEO. Noul spot Cora
„A vorbi despre familie şi despre momentele magice de acasă de la fiecare dintre noi este un teritoriu extrem de bătătorit. Astfel, am decis ca abordarea pe acest proiect să fie una foarte personală şi ne-am lăsat inspiraţi de familiile noastre.
Fiecare cadru din spot e o reflexie a vieţii de familie a celor ce au lucrat pe proiect. Şi continuăm să ne lăsam inspiraţi de noi pe fiecare componentă a platformei de comunicare”, spune Simina Zidaru, deputy managing director Tribal Worldwide România.
Există şi un concurs. Oamenii se pot înscrie pe www.magiadeacasa.cora.ro pentru a câştiga un coş de cumpărături sub formă de voucher.
Echipele implicate în campanie
Tribal Worldwide România:
Simina Zidaru (deputy managing director & creative director), Ruxandra Popescu (client service director), Georgiana Bulagea (copywriter), Mihaela Trandafir (art director), Elena Mihai (account manager), Camelia Dobre (account manager), Oana Nichiforov (social media manager), Andrei Soare (development director), Denisa Dumitrescu (junior web developer), Sorin Paraschiv (web developer).
cora România:
Ana-Maria Costea (Marketing Director), Adalgiza Ciobanu (Consumer Insights Manager), Marilena Cȋrsteanu (Marketing Omnicanal Manager), Camelia Popescu (Advertising, Communication and CSR Manager).
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii