Skip to main content

Organizaţia IAA lansează noi cursuri de marketing şi publicitate

 
Arina Ureche la cursul de Cercetare de Piata la Scoala IAA - Modulul Media, editia 3. Modulul Media este realizat alaturi de ARMA si BRAT. Foto: IAA Romania
Arina Ureche la cursul de Cercetare de Piata la Scoala IAA - Modulul Media, editia 3. Modulul Media este realizat alaturi de ARMA si BRAT. Foto: IAA Romania

Cursuri pentru oamenii din zona de marketing şi comunicare. Organizaţia IAA România (International Advertising Association) lansează un nou program. 

Publicitate

Cu această ocazie, antreprenorii autohtoni sunt invitaţi, spun cei de la IAA, să sponsorizeze formarea profesională de accounţi, planneri, marketing executives şi media planners & buyers. 

Astfel, organizaţia din domeniul marketingului doreşte să creeze o bază de recrutare pentru angajatori, dar şi să ofere oportunităţi studenţilor talentaţi. 

Victor Dobre, director executiv IAA, despre nevoia de a dezvolta acest program:

„Suntem în permanenţă contectaţi cu membrii, partenerii şi colegii noştri din industrie şi înţelegem că această criză a talentelor devine din ce în ce mai acută an de an, şi mai ales în zone care combină înţelegerea analitică, a cifrelor, şi gândirea creativă. Mă refer, bineînţeles, la media, care, din insighturile noastre, este cea mai afectată de această migraţie a creierelor, cu care ne confruntăm. 

Ne-am propus astfel să punem umărul la soluţionarea acestei probleme, venind în întâmpinarea angajatorilor – care vor avea la dispoziţie o mai mare bază de recrutare în urma Pepinerei de Talente IAA – şi a studenţilor – care îşi vor completa cunoştinţele teoretice cu o parte practică esenţială.”

Un pachet de sponsorizare implică o investiţie minimă de 6500 EUR + TVA şi presupune pregătirea a 10 studenţi în cadrul Şcolii IAA (Modulul Fundamente şi Modulul Media). Ulterior, compania are prioritate în a recruta din rândul tuturor absolvenţilor instruiţi în ediţia sponsorizată (50-60 de studenţi/an).

Şcoala IAA ar vrea să organizeze două astfel de programe pe an, una primăvara, iar alta toamna.

Astfel, vor fi identificaţi studenţii, care vor să îşi depăşească educaţia formală din universitate. Mai precis, aceştia vor putea aplica pentru o bursă care va acoperi în totalitate costul Şcolii IAA. Ei vor putea alege o bursă la unul dintre următoarele module:

  • Fundamentele Marketingului şi Comunicării – dedicat viitorilor accounţi, strategic planners, marketing executives, brand execs, junior researchers sau project managerilor din marketing şi comunicare
  • Strategie şi Planificare Media – pentru viitorii media planneri, de la TV la print, OOH, radio, digital sau proiecte speciale. 
  • Campania de recrutare va începe în februarie, iar selecţia studenţilor bursieri va avea loc la început de martie.
  • Şcoala IAA pregăteşte profesionişti în marketing şi comunicare de peste 15 ani prin 4 mini-MBA-uri dedicate brand managerilor, plannerilor, accountilor şi marketing managerilor cu diferite niveluri de experienţă. 
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus