VIDEO. Dan Petrescu este personaj principal într-o campanie lansată de o casă de pariuri sportive. Fostul fundaş al României apare chiar în prima campanie din România lansată de 888sport.
Agenţia Ogilvy a semnat proiectul.
Campania se desfăşoară exclusiv în mediul digital, în reprize video săptămânale în care gazda, Dan Petrescu, rememorează minute de aur care au schimbat istoria fotbalului românesc: golul lui Petrescu din minutul ‘44 din meciul cu Anglia, din ’98, golul lui Moldovan din prelungiri, din acelaşi meci sau golul lui Petrescu din SUA ’94, care ne-a calificat mai departe în optimi pentru acel sfert de finală cu Argentina.
De asemenea, Petrescu oferă şi pronosticuri pentru meciurile din Liga 1.
În online s-au difuzat mai multe episoade ale campaniei, în care Petrescu a rememorat cele mai importante momente din carieră, dar a vorbit şi despre meciurile de la Euro 2020.
"Piaţa românească este foarte importantă pentru 888sport şi nu am fi putut să ne facem mai bine simţită prezenţa în cadrul competiţiilor din această vară, decât prin parteneriatul cu una dintre legendele fotbalului românesc.
Dan a fost un adevărat luptător şi un gentleman desăvârşit pe terenul de fotbal şi reprezintă valorile atribut ale brandului nostru: corectitudine, integritate şi spirit competitiv”, declară Kieran Spellman, Managing Director, 888sport.
“Ştim cu toţii momentele de dinainte de meciurile mari al Naţionalei, când un vecin scotea televizorul în faţa blocului şi ne strângeam cu toţii şi aşteptam cu sufletul la gură începerea meciului.
Ştim cu toţii acele minute şi acele goluri care ne-au făcut atât de fericiţi. Sunt minute care au scris istorie în fotbal şi au scris istoria noastră colectivă. Şi chiar dacă nu ne-am mai calificat de mult la EURO, astfel de momente sunt încă aproape de noi. Mai ales pentru că nu ne-am calificat trebuie să preţuim şi mai mult acele momente.
Sau, cum spune Dan Petrescu, fundaşul nostru golgeter <<Mai bine ne faceţi statui, că 20 de ani voi nu vă mai calificaţi>>. Campania nu este chiar o statuie, dar este un replay nostalgic al tuturor acelor momente de aur. A bucuriei simple şi emoţionante a jocului de fotbal", spune Cristina Caloian, Copywriter Ogilvy România.
VIDEO. Unul dintre video-urile campaniei „Minute de aur”
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii