Digi24 trece printr-o schimbare la nivel de imagine, după cum au anunţat reprezentanţii postului de televiziune la CNA.
Aceştia au venit în faţa forului audiovizual pentru a cere modificarea siglei postului de televiziune, aşa cum cere legislaţia audiovizuală, dar au prezentat membrilor şi primele imagini din noile studiouri, cu grafica schimbată, din care Digi24 va emite începând din 30 noiembrie, de la ora 19.00.
Studiourile sunt aceleaşi, dar au fost refăcute de la zero, după cum le-au spus membrilor CNA reprezentanţii Digi.
În faţa CNA au venit atât directorul editorial al postului, dumitru Rahău, cât şi nume de pe post, Claudiu Pândaru, Teodora Tompea, Anca Suciu şi Liliana Ruse.
Dumitru Rahău:
„În urmă cu aproape 12 ani, Digi24, credem noi, a revoluţionat nişa de ştiri, fiind primul post de televiziune full HD, dar nu doar prin asta ci şi prin standardele pe care le-a impus în această piaţă. Venim acum cu un rebranding care se bazează pe trei piloni principali: primul este un rebranding vizual total. Începând de mîine seară, de la ora 20.00, o să veţi vedea un alt Digi24, mai modern, mai aplicat pe timpurile pe care le trăim.
Un rebranding audio (al doilea pilon - n.r), realizat tot de partenerii celor de la Chemistry, care au realizat rebrandingul vizual, un rebranding audio compus special pentru noi de oameni care au contribuit la identitatea audio a unor mari reţele de televiziune din Europa.
A treia componentă este cea a studiourilor care, în momentul de faţă sunt pe verificatelea, cam cele mai moderne studiouri din România pentru că sunt realizate într-un mod 360 de grade doar din videowall-uri de înaltă rezoluţie care permit o alltfel de exprimare a mesajului jurnalistic.”
Claudiu Pândaru, jurnalist Digi24:
„Important e pentru noi, ca jurnalişti, să avem pe lângă puterea de a transmite informaţii şi instrumentele pe care să ne bazăm, chiar şi instrumentele tehnice pe care să le putem folosi.
Construcţiile acestea care îmbină zona de grafică cu zona de studiouri, zona audio, sunt acum updatate şi chiar în multe zone înainte de trendul actual al pieţei. E, de fapt, o punere la punct şi o aducere a unor instrumente tehnice în mâna unor jurnalişti ca noi, instrumente care ne vor ajuta să ducem către telespectatori informaţia mult mai bine împachetată, mult mai clar şi bine exprimată.”
Anca Suciu, jurnalist Digi24:
„Pentru noi e o misiune în sine să transmitem mesajul, să rămânem jurnalişti, să rămânem imparţiali, să avem ştiri curate, să vorbim despre ce se întâmplă. Avem noi de platouri care să vorbească şi în locul nostru, imaginea face cât o mie de cuvinte.
Noi încercăm să ne facem meseria cu aceeaşi responsabilitate şi acelaşi respect şi pasiune, dar avem nevoie de toate aceste platouri şi toaă această susţinere a postului de televiziune. Pentru noi este un moment important.”
Liliana Ruse
„Sunt cel mai nou membru al echipei Digi, aşa că voi vorbi despre ce înseamnă Digi pentru mine. Este un loc în care am redescoperit ce înseamnă profesionalism, ce înseamnă pasiunea pentru profesie şi ce înseamnă să respecţi standardele profesionale. Studiourile arată absolut senzaţional, sunt ca nişte nave speţiale, este o plăcere să faci emisiuni de acolo.”
Teodora Tompea:
„Este o nouă experienţă vizuală a ştirilor. Studioul 1, din care eu voi realiza unul dintre programe, mă refer la cel de bază, Ştirile zilei, este de fapt un studio de 360 de grade, format din videowall-uri de cea mai înaltă calitate.
Lili are derptate, intri în acest studio şi ai senzaţia că te-ai teleportat într-o navă din Star Trek.
Dincolo de parte aceasta vizuală, încercăm şi o apropiere, încercăm şi o relatare mult mai personală cu telespectatorii Digi24 care au nevoie pentru că ameninţarea reţelelor sociale, sau nu neapărat ameninţare, ci provocarea reţelelor sociale este în creştere, astfel încât facem unpas şi către telespectatori şi expereinţa va fi cu adevărat interesantă.”
UPDATE. Digi24 anunţă, la rândul său, că din 30 noiembrie trece la un nou capitol, ur,ând să inaugureze noile studiouri dotate cu 22 de videowall-uri de înaltă rezoluţie.
„Noua identitate vizuală concepută de experţi consacraţi în branding şi design din Marea Britanie aduce o explozie de culoare şi dinamism în prezentare, atribute care plasează televiziunea Digi24 în era reţelelor sociale. În plus, pachetul de branding sonor a fost creat de compozitori care şi-au pus amprenta pe identitatea muzicală a celor mai prestigioase televiziuni din Europa”, anunţă televiziunea printr-un comunicat de presă.