Disney Channel are un nou logo şi o nouă identitate vizuală, de la 1 septembrie.
„Prin noul branding, echipa a dorit să consolideze atributele principale ale canalului: aventura, distracţia, eroii neaşteptaţi şi, mai presus de toate, prieteniile – toate fiind specifice copiilor cu vârste cuprinse între 6 şi 9 ani”, spun reprezentanţii televiziunii.
Fontul logoului rămâne acelaşi. Se schimbă însă culoarea logoului. De la logoul scris cu alb şi încadrat de albastru, noul logo este scris cu albastru. Cea mai importantă dintre schimbări este că dispare din punctul literei „i” figura lui Mikey Mouse, personaj emblematic al The Walt Disney Company.
Edyta Pytlewska-Mele, VP şi General Manager Networks în cadrul The Walt Disney Company Central Europe:
„Portofoliul de canale lineare Disney îşi menţine popularitatea în România şi în alte ţări din Europa Centrală şi ocupă poziţii de top în categoriile lor.
De aceea, investim constant în dezvoltarea ofertei noastre de programe şi a canalelor liniare, lucru evidenţiat şi de noua identitate vizuală Disney Channel. Sperăm că modificările vizuale propuse de Disney Channel vor fi apreciate de telespectatorii noştri fideli”
GALERIE FOTO. Vechea şi noua siglă Disney Channel
Disney Channel găzduieşte unele dintre cele mai cunoscute seriale, de la eroi precum Marinette care se transformă în Buburuza, în seria „Miraculos: Buburuza şi Motan Noir”, până la producţii precum ca „Familia Green la oraş” sau „Fantoma şi Molly McGee”.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Practic se revine la vechea siglă Disney, prezentă în majoritatea vechilor producții ale companiei, odată cu renunțarea la portretul stilizat al lui Mickey.
punct