Skip to main content

VIDEO. Campanie cu insight „de pandemie”: lucratul de acasă. Cine semnează noua reclamă Electrica?

 
VIDEO. Campanie cu insight „de pandemie”: lucratul de acasă. Cine semnează noua reclamă Electrica?

VIDEO. Electrica Furnizare a lansat o nouă campanie. Este semnată de agenţia Rusu+Borţun şi vine la pachet cu un spot TV. 

Publicitate

Reclama a pornit de la un insight „de pandemie”, adică lucrul de acasă. Campania are şi componente de Outdoor şi Digital. 

Noul proiect promovează ofertele de gaze naturale. Oficialii Electrica explică şi motivul campaniei:

„Compania e asociată în minţile românilor în principal cu furnizarea de energie electrică. De aici, nevoia de a comunica oferta de gaze naturale, reprezentată de cele trei produse: Gaz Mobil, Gaz Stabil şi Electrica Gaz 3in1”, spun aceştia. 

Miruna Macsoda (managing partner & creative planning director, Rusu+Borţun), despre spot:

„Campania de lansare a gazelor naturale a fost o ocazie fructuoasă de comunicare în contextul în care ne bazăm cu toţii pe "acasă" mai mult ca oricând.

Astfel că drumul spre soluţia creativă a fost unul cât se poate de natural. A fost de ajuns să ne uităm la nevoile noastre din viaţa de zi cu zi şi să ne amintim cât de importante sunt lucrurile pe care ne bazăm şi pe care adeseori le trecem cu vederea", spune aceasta.

VIDEO. Electrica - Gaze naturale

Electrica - Gaze naturale from Rusu+Borţun on Vimeo.

Agenţia Rusu+Borţun este la a doua colaborare cu Electrica Furnizare, prima fiind campania Electrica 3in1 din 2019, implementată ca urmare a câştigării unui pitch.

Echipa de proiect este formată din: Liviu Baciu, Sebastian Olar, Arpad Rezi, Bogdan Moraru, Iulian Fecioru, Mădălina Panainte, Andreea Zaharia, Miruna Macsoda şi Cătălin Rusu.

Din partea Electrica Furnizare, echipa de marketing este formată din: Alina Ştefania Sîrbu, Raluca Tănase, Marius Andrei, Raluca Boboc, Mădălina Spânu, Dan Rădulescu şi Cristian Eugen Radu.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus