
Schimbări în grila Antenei 1 la doar două săptămâni de la debutul emisiunii Mihaelei Tatu. Lansată pe 10 martie pe tronsonul 17.00 - 19.00, emisiunea „În direct cu România", moderată de Mihaela Tatu, este difuzată începând din 24 martie, de la ora 17.30. Emisiunea este scoasă astfel de la concurenţa cu prima parte a Ştirilor Pro TV de la ora 17.00, care face audienţe triple faţă de Antena 1.
Din informaţiile Paginademedia.ro, audienţele emisiunii „În direct cu România” plasau Antena 1 pe locul al treilea pe intervalul de audienţă, după Pro TV şi Kanal D.
Conform aceloraşi date, emisiunea Mihaelei Tatu avea o audienţă de aproximativ 300.000 de telespectatori la nivel naţional (1,7 rating), faţă de 900.000 la Ştirile Pro TV de la ora 17.00. La oraşe, emisiunea magazin atrăgea aproape 170.000 de telespectatori, faţă de aproape jumătate de milion la Pro TV.
"În direct cu România" a fost anunţat de antena 1 drept „un talk-show care analizează subiecte de actualitate – sociale, economice, culturale şi morale – într-o dezbatere dinamică, cu miză reală”.
Formatul emisiunii presupune confruntarea a două tabere cu opinii opuse, în faţa unui juriu format din şapte personalităţi, care analizează argumentele şi decid rezultatul final.
Odată cu această schimbare, Observatorul de la ora 16.00, prezentat de Mihaela Călin, va fi prelungit cu o jumătate de oră, până la 17.30.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro