Site-ul Fanatik are parte de o versiune nouă, orientată spre zona de news. Ceea ce vrea să transmită noua versiune a site-ul este o curăţenie mai mare, o vizibilitate crescută a materialelor de calitate, un design îmbunătăţit, un site mai aerisit”, spune directorul Vlad Roşca.
"Avem exemplul Digi24, care având un site foarte curat este liderul detaşat al online-ului românesc în ceea ce priveşte zona de news", completează el.
Fanatik nu se mai concentrează doar pe ştirile din sport, ci şi pe zona de news şi de zona de life-style. Practic sunt trei mari categorii în site: news, sport şi life style.
Strategia schimbării site-ului ne-a fost explicată de Vlad Roşca, directorul Fanatik.
„Noi suntem spre al treilea an de când nu mai suntem doar un site de sport. Fanatik.ro este un site generalist, având trei categorii principale: news, sport şi life, format din ştiri curate şi materiale exclusive, speciale, de autor.
Ceea ce vrea să transmită noua versiune a site-ul este o curăţenie mai mare, o vizibilitate crescută a materialelor de calitate, un design îmbunătăţit, un site mai aerisit. Continuăm, practic, strategia pornită de câţiva ani de a oferi cititorilor articole proprii, de calitate, şi o selecţie mai riguroasă a ştirilor, fără missleadinguri şi titluri bombastice.
Fanatik.ro se dezvoltă pe zona de actualitate, fie ea politică, economică, socială sau de lifestyle, nu doar pe sport, aşa cum ne-am făcut cunoscuţi de foarte mulţi ani. Iar noul design oferă celor trei categorii, news, sport, life, o vizibilitate mult îmbunătăţită în structura site-ului”, a declarat Vlad Roşca, pentru Paginademedia.ro.
Transformarea site-ului Fanatik din sport în news s-a făcut în toamna anului 2019, iar Roşca a mai oferit câteva detalii despre strategia Fanatik:
„În 2019, Fanatik.ro a făcut trecerea de la sport către un site generalist de ştiri.
Acum, Fanatik.ro nu mai înseamnă doar Fanatik Sport. Înseamnă Fanatik News, Fanatik Sport şi Fanatik Life. Sunt cele trei categorii cheie care au vizibilitatea crescută, în acest moment, pe site. Şi fiecare din cele trei categorii are câte un homepage personalizat.
Ideea principală este de a oferi cititorului cât mai bine o informaţie structurată şi de calitate. Avem exemplul Digi24, care având un site foarte curat este liderul detaşat al online-ului românesc pe zona de news.”
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
@Adi, cum am mai spus unui sceptic, refresh la “cache”. Sanatate!