
Platforma de jurnalism Gen, Ştiri va avea o rubrică financiară: Gen, Money, care va acoperi subiecte economice de actualitate şi va explica termenii financiari pe limbajul tinerilor.
Teodor Tiţă, co-fondator Gen, Ştiri:
„Platforma de jurnalism Gen, Ştiri îşi propune zi de zi să creeze conţinut util şi uşor de înţeles de către tinerii români pe teme relevante şi importante din societate.
Alături de o echipă alcătuită exclusiv din redactori cu vârsta între 20 şi 25 de ani, ajungem lunar la peste 3 milioane de tineri pe care îi ajutăm să fie puţin mai bine informaţi şi mai atenţi la lumea din jurul lor.
Pe lângă această rubrică, din luna aprilie, ING Bank România va susţine şi o nouă ediţie a Caravanei Civice Gen, Ştiri, care constă în ateliere de implicare civică şi educaţie financiară în 8 oraşe din ţară. Caravana Civică Gen, Ştiri va fi organizată în perioada aprilie - iunie 2025, în 8 oraşe ale ţării (Suceava, Iaşi, Bacău, Braşov, Constanţa, Piteşti, Craiova şi Oradea).
"Vom reuşi să creştem şi nivelul de educaţie financiară a acestor tineri şi, implicit, gradul lor de autonomie financiară pe termen lung, cu ajutorul ING Bank şi a noii rubrici, Gen, Money”, mai spune Teodor Tiţă.
Silvia Jalea, Director de Comunicare Corporate ING Bank România:
„Generaţia Z este probabil cea mai fluentă digital generaţie, iar acest lucru se transpune în comportamentul lor cu privire la produsele de banking. Prin urmare, ne dorim să le oferim claritate şi o înţelegere corectă a universului financiar în care încep să păşească.
Fie că sunt încă studenţi sau deja la primul job, credem că e important să aibă acces la ştiri şi conţinut educaţional scris pe limba lor, care să îi ajute să capete educaţia necesară pentru a deveni autonomi financiar.
Am urmărit cu admiraţie modul în care comunitatea Gen,Ştiri a reuşit să traducă pe înţelesul tinerilor subiecte de actualitate şi ne bucurăm că, prin acest parteneriat, vom aduce mai aproape de ei concepte din lumea economică.”
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro