Agenţia de comunicare GMP & U a câştigat contul Tazz, companie care activează pe zona de livrări de mâncare. Contul a fost câştigat în urma unei licitaţii, GMP & U completându-şi astfel portofoliul de clienţi din zona de brand şi lifestyle. Noua colaborare vine într-un context de creştere a industriei platformelor de livrare rapidă din România.
Obiectivul parteneriatului este poziţionarea Tazz ca expert în domeniu, anunţîă agenţia într-un comunicat.
Ioana Mănoiu, General Manager, GMP & U
„Tazz este un cont care ni se potriveşte perfect, în contextul rebrandingului de anul trecut. GMP & U este an idea company, care se concentrează pe co-creaţie alături de client şi, în general, pe oameni şi pe campaniile originale pe care le putem realiza împreună.
Tazz este o companie deschisă spre inovaţie în comunicare, căreia nu îi este teamă să facă lucruri în afara tiparelor, aşa cum orice echipă creativă şi-ar dori. Împreună vom aduce magia în proiecte şi tot împreună vom gestiona provocările pe care le întâmpină industria dinamică a clientului nostru.”
Cristina Sauciuc, Head of Brand & Communications, Tazz:
„Suntem într-o industrie foarte dinamică, ceea ce reprezintă atât o provocare, cât şi o oportunitate. Ne-am dorit întotdeauna să comunicăm transparent şi responsabil, să dezvoltăm instrumente prin care să ne înţelegem mai bine clienţii şi să ne ajutăm, partenerii şi colaboratorii să crească. În acelaşi timp, ne place să inovăm, să găsim modalităţi mereu noi, şi chiar surprinzătoare, de a ajunge la public. Iar aici cred că viziunile Tazz şi GMP & U s-au întâlnit în mod fericit. Sperăm ca această chimie să continue şi să se concretizeze în proiecte de impact, dar în care să nu uităm să ne simţim bine şi să fim creativi.”
Echipa GMP & U, alocată contului Tazz, este formată din patru divizii: Comunicare de Brand, Social Media, Creaţie şi PR & Crisis.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu