Skip to main content

PARTENERIAT. La Bucureşti: Un fost director de marketing al Nike, pe lista de speakeri la Conferinţa Globală IAA Creativity4Better

 
PARTENERIAT. La Bucureşti: Un fost director de marketing al Nike, pe lista de speakeri la Conferinţa Globală IAA Creativity4Better

PARTENERIAT. Conferinţa Globală IAA „Creativity4Better” anunţă un nou speaker care va urca pe scena industriei creative în această toamnă, pe 20 noiembrie, la Face Convention Center. E vorba despre Greg Hoffman, fost director de markenting al cunoscutului brand de încălţăminte şi haine sport Nike.

Publicitate

În prezent, Hoffman este fondator şi director al Modern Arena, prin intermediul căruia consiliază branduri Fortune 1000, startup-uri şi organizaţii non-profit cu privire la construirea unui brand puternic, creşterea businessului şi impactul social.

Cu peste 27 de ani de experienţă în roluri de leadership în marketing, design şi inovaţie la NIKE, Greg Hoffman a fost una dintre forţele responsabile pentru propulsarea brandului spre succes.

A condus echipele care au modelat viitorului storytelling-ului şi experienţelor consumatorilor pentru brand şi a coordonat comunicarea şi experienţele de brand NIKE.

Contribuţiile pe care Greg Hoffman le-a adus marketingului şi designului în această perioadă au fost recunoscute şi în 2015, când Fast Company l-a numit unul dintre „Cei mai creativi oameni din business”, dovedind încă o dată că Greg nu doar urmăreşte tendinţele, ci le şi creează. El a fost, de asemenea, recunoscut pentru leadershipul său transformator în industrie prin listele anuale ale Business Insider „50 cei mai inovatori CMOs” şi AdAge „Power Players”.

Sub conducerea lui Greg, NIKE a abordat teme de egalitate, sustenabilitate şi empowerment prin sport în unele dintre cele mai importante comunicări ale brandului.

Această direcţie a fost influenţată, în parte, de rolul său în cadrul NIKE Black Employee Network Advisory Board şi de calitatea de membru al NIKE Foundation Board of Trustees.

De asemenea, Greg face parte din consiliile consultative ale brandurilor Bo.world, Heritage Gear, Cheeze, Inc., The Everyday Co. şi AO-Air şi este membru al consiliului Summit Impact, ramura filantropică a Summit Series.

În plus, este Branding instructor la Lundquist College of Business din cadrul Universităţii din Oregon şi Innovation Chair al Consiliului de administraţie din cadrul Colegiului de artă şi design din Minneapolis.

Astfel, în această toamnă, întreaga comunitate creativă este aşteptată să se alăture celui mai mare eveniment din Europa dedicat creativităţii în business, pe 20 noiembrie, la Face Convention Center, într-un format unic care îmbină divertismentul cu învăţarea. Biletele pot fi achiziţionate online la www.creativity4better.com.

Paginademedia.ro este partener media al conferinţei internaţionale IAA „Creativity4Better”.

 

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus