După închiderea ediţiei pe hârtie şi îndepărtarea mai multor oameni din conducerea publicaţiei, printre care şi Cătălin Tolontan, reprezentanţii Gazeta Sporturilor spun că titlul este pe drumul cel bun.
A produs cu 25% mai mult conţinut video şi cu 20% mai multe articole în fiecare lună, anunţă publicaţia într-un comunicat de presă în care vorbeşte despre o „repoziţionare pe scena media sportivă naţională şi internaţională”.
Articole din GSP au ajuns să fie preluate de titluri precum BILD, Gazzetta dello Sport, SPORT1 şi Daily Mail.
„Această recunoaştere internaţională subliniază relevanţa şi forţa reînnoită a echipei editoriale a GSP.ro, recent trecută printr-un proces de reorganizare”, spun reprezentanţii publicaţiei.
Printre realizările GSP se menţionează că o echipă de jurnalişti GSP s-a deplasat în Antalya, Turcia, „pentru a acoperi cantonamentele de iarnă ale celor mai mari cluburi de fotbal din România, realizând peste 200 de articole: interviuri exclusive, relatări cu informaţii la zi despre echipele de fotbal de top din România şi analize aprofundate ale evenimentelor desfăşurate in plin sezon.”
În acest context, şeful departamentului de fotbal internaţional, Theodor Jumătate, a fost primul din Europa care a dezvăluit povestea interesului lui Tottenham pentru Radu Drăguşin, cel mai scump jucător român.
De asemenea, echipa GSP.ro s-a deplasat la Londra pentru a obţine informaţii in exclusivitate de la managerul lui Tottenham.
GSP are în plan şi lansarea mai multor proiecte pe zona de video.
Printre acestea se numără "Premier GSP", axat pe Premier League, care a debutat duminică, 4 februarie; "Women of Excellence", care evidenţiază realizările femeilor in sport; "EURO GSP", dedicat Ligii Campionilor şi Campionatului European din Germania; şi un format actualizat pentru emisiunea matinală GSP LIVE, care oferă transmisiuni speciale ale meciurilor importante din fotbalul românesc.
Predrag Mihailovic, noul Co-Managing Director al Sportal România şi Chief Content Officer al GSP:
„GSP.ro îşi menţine angajamentul de a oferi publicului său loial jurnalism sportiv complet şi conţinut inovator. Eforturile făcute in ianuarie 2024 reflectă angajamentul nostru solid si constant, pentru a produce continut jurnalistic premium, în România. Mă bucur că echipa mea s-a asezat responsabil pe un nou drum şi că lucrăm la viitorul brandului GSP cu maximă implicare, multe idei inovatoare şi o nouă direcţie strategică."
În ceea ce priveşte evoluţia traficului, GSP.ro a avut în ianuarie 67 de milioane de afişări, cu 15% peste ianuarie 2023, şi 4 milioane de utilizatori unici.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu