
ANIVERSRAE. Se împlinesc 9 ani de la lansarea postului Happy Channel. Pe 8 martie, de Ziua Internaţională a Femii, postul Happy Channel aniversează 9 ani de existenţă pe piaţa media.
Postul dedicat femeilor are în grilă de programe producţii precum „Golden Boy: Dragoste rebelă”, „Capcana iubirii”, „Suleyman Magnificul” şi „Omer”.
De asemenea, postul va difuza anul acesta în premieră în România mai multe titluri noi, seriale care au făcut audienţe foarte bune în Turcia în ultimii câţiva ani, anunţă televiziunea.
Ruxandra Ion, Senior Advisor Happy Channel şi creatoarea unora dintre cele mai de succes seriale româneşti:
„Când am început această frumoasă aventură, ne-am propus să le aducem telespectatoarelor noastre multe poveşti care să le inspire şi să le aducă bucurie şi, cred eu, că nu le-am dezamăgit. Happy a crescut în aceşti ani, reuşind să ajungă în top 5 canale din România şi lider pe segmentul feminin, cel pe care îl şi sărbătorim mâine.
Şi asta pentru că noi, echipa Happy, cei câţiva oameni pasionaţi şi dedicaţi, ne dorim aceleaşi lucruri: iubire, linişte şi poveşti cu final fericit. Ce vă promit eu însă e că acesta nu e finalul, e abia începutul. Pentru că la Happy, de 9 ani, fiecare zi e o poveste nouă!”
Amintim că numele Happy Channel a avut parte de o istorie complicată. Ruxandra Ion a primit licenţă audiovizuală de la CNA pentru lansarea unui post pentru femei cu acest nume.
Ea a renunţat să mai lanseze televiziunea „din lipsă de finanţare”, după cum a declarat la momentul respectiv pentru Paginademedia.ro.
Ulterior, Ruxandra Ion a dezvoltat proiectul Happy Channel cu Antena Group, pe fosta televiziune Euforia TV. Tot atunci ea a şi cesionat marca Happy Channel, care îi aparţinea, grupului Intact.
Pe 8 martie 2016, postul Euforia TV, care funcţiona de zece ani în grupul Intact, a fost rebranduit complet. Noul nume începând de atunci: Happy Channel.
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro