De la agenţia care face reclamele pentru eMag, la şefia marketingului eMag. Irina Pencea, publicitar cu 20 de ani de experienţă în spate, a fost numită Chief Marketing Officer la eMag.
Pencea vine la eMag de la Jam Session Agency, agenţia de publicitate care a făcut reclamele retailerului în ultimul an.
Detalii, în continuare:
De la 1 iulie, Irina Pencea este Chief Marketing Officer, rol din care "coordonează strategia de brand şi de marketing a eMAG şi echipele de marketing din România, Ungaria şi Bulgaria."
"Din iulie, predau managementul agenţiei către partenerii mei din Jam Session Agency şi mă alătur eMAG, unde am descoperit o echipă cu care împărtăşesc acelaşi spirit antreprenorial, curajul şi curiozitatea de a descoperi noi teritorii şi de a crea noi servicii şi proiecte care aduc valoare tuturor stakeholderilor: clienţi, colegi, acţionari, comunitate", spune Irina Pencea.
Ea pleacă din conducerea executivă a agenţiei de publicitate, dar rămâne în structura de acţionariat a companiei.
Echipa agenţiei de publicitate (cu Vali Suciu director de creaţie) colaborează cu eMag de mai mult timp şi pe diverse branduri.
Irina Pencea: Drumul nostru comun a început acum doi ani, cu un parteneriat de comunicare prin care împreună am crescut cu o viteză accelerată brandul Tazz, am lansat Freshful, iar în ultimele nouă luni am lucrat îndeaproape la definirea şi lansarea noii viziuni de brand pentru eMAG.
Noul slogan de brand „Căutarea nu se opreşte niciodată”, noua platformă de sustenabilitate „Responsabilitatea noastră nu se opreşte niciodată” sau campania „Educaţia nu se opreşte niciodată” sunt doar câteva dintre proiectele care exprimă noua viziune.
Irina Pencea lucrează de peste 20 de ani în publicitate. "Nucleul" actualei agenţii Jam Session îşi are startul la fost agenţia de publicitate D'Arcy (2003), acolo unde a lucrat şi Valentin Suciu.
După desfiinţarea agenţiei de publicitate D'Arcy, parte a echipei a pornit Odyssey Communication. După Odyssey, Irina Pencea şi Vali Suciu au fondat agenţia Jazz (compania a semnat, printre altele, campania Scaunul, pentru Magic Home).
În urmă cu un an, parte a echipei s-a desprins din Jazz şi a fondat Jam Session.
Citeşte şi: „Divorţ”: Agenţia Jazz se „rupe” în două firme separate
Citeşte şi: STUDIU DE CAZ. Povestea Magic Home, Grand Effie 2018: MagicHome, campania virală a anului, care a strâns donaţii de peste jumătate de milion de euro în mai puţin de o lună
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu