Skip to main content

Dan Negru, încă o emisiune la Kanal D, toamna aceasta. „E show-ul care te face să ieşi din «pătrăţica ta»”

 
Dan Negru, încă o emisiune la Kanal D, toamna aceasta. „E show-ul care te face să ieşi din «pătrăţica ta»”

După mai bine de un an de de când a achiziţionat formatul The Floor, Kanal D pregăteşte lansarea pentru această toamnă. Quizz-show-ul îl va avea în rol de prezentator pe Dan Negru. 

Publicitate

Este un format cu 49 de concurenţi, filmat într-un platou spectaculos, o podea LED uriaşă, împărţită în careuri. Fiecare concurent se dueleze în cunoştinţe dintre cele mai diverse pentru premiul cel mare, de 50.000 de lei. Premiul pus la bătaie în fiecare ediţie este de 5 000 lei, iar la finalul unui joc complet, desfăşurat pe parcursul a patru patru ediţii, un concurent va câştiga premiul cel mare în valoare de 50.000.

La fiecare patru ediţii, seria completă a unui joc, un mare câştigator intră în posesia premiului de 50.000 de lei

Dan Negru:

„The Floor e show-ul care te face să ieşi din „pătrăţica ta”. E un mare succes la marile televiziuni ale lumii şi mă bucur ca România e parte a elitei mondiale de TV, difuzand în această toamnă The Floor.

Succesul, în ziua de azi, e despre cum ştii să te adaptezi la schimbare. Despre asta e The Floor. Un quiz show în care concurenţii trebuie să-şi arate adevărata măsură a inteligenţei: capacitatea de a schimba", declară Dan Negru.                            

Un concurent selectat aleatoriu de pe The Floor, deschide jocul alegându-l pe unul dintre adversarii vecini pentru a se confrunta cu acesta într-un duel al cunoştinţelor, în categoria adversarului.

Concurentul selectat random şi oponentul său merg la pupitrul prezentatorului şi acolo are loc duelul cunoştinţelor, contratimp.

Practic, competiţia se va desfăşura unu la unu. Concurentul cu cele mai multe răspunsuri corecte la expirarea timpului de joc câştigă runda. Acesta preia careul învinsului şi alege mai departe pe unul dintre concurenţii vecini, cu tot cu domeniul acestuia. Jocul continuă astfel timp de patru ediţii, până când un concurent cucereşte întreaga podea devenind astfel câştigătorul celor 50.000 de lei.
              
Formatul poartă semnătura lui John de Mol, creatorul „The Voice" şi „Big Brother".

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus