Competiţia Effie Awards România şi-a desemnat finaliştii pentru ediţia din acest an, cea cu numărul 18. În total, 20 de agenţii sunt finaliste în 29 de categorii de concurs.
Câştigătorii vor fi anunţaţi pe 17 iunie, de la ora 19:30, într-o gală online transmisă pe paginile de Facebook Effi România, IAA România şi UAPR şi prezentată de Andi Moisescu. Este a doua gală online din istoria competiţiei, după cea din 2020.
Printre campaniile finaliste se numără „We’re just asking questions” de la Catmobile.ro, „Black Friday 2020, The Common-Sense Edition” de la Fashion Days, „Kepp Santa Safe” de la TikTok, „Tuff Money - The Morality Stoplight” de la HBO, „Smart TV Stick laungh” de la Telekom, sau „Tazz delivers (almost) anything” de la Tazz by eMag.
Vezi aici lista completă a finaliştilor
Cele 39 de branduri finaliste sunt:
- Always
- Aqua Carpatica
- Ardealul
- BCR
- Beck's
- Bergenbier
- Carrefour
- Catmobile.ro
- Edenia
- eMAG Romania
- ENGIE Romania
- FASHION DAYS
- First Bank
- Galantom
- HBO's Tuff Money (Bani Negri)
- HOCHLAND
- ING
- KFC
- Kinder Chocolate
- Libresse Romania
- MASTERCARD
- NN Romania
- OLX
- ORANGE
- OSKAR
- P&G
- Pepsi
- Pufina
- REGINA MARIA
- ROM Autentic
- Rompetrol Go
- Samsung
- Tazz by eMAG
- Telekom
- TikTok
- Timisoreana
- URSUS
- Vodafone
- WWF
Agenţiile sunt:
- CAP
- Cheil Centrade
- Cohn & Jansen Creative Network
- DDB Romania
- Fractal Communications
- Glitch Shop
- GMP+WEBSTYLER
- Graffiti PR
- Jazz Communication
- Kubis
- LEO BURNETT
- McCann Worldgroup Romania
- Next Advertising
- OMD Romania
- Publicis Romania
- Rogalski Damaschin
- Saatchi & Saatchi + The Geeks
- Sector 7 HUB
- Xperience Media Lab & OMNIPERFORM Agency
Cele doua runde de jurizare au avut loc pe 2, 3 si 8 iunie, au implicat peste 150 de specialişti în marketing şi comunicare şi au fost conduse de Neal Davies, ex-CEO Effie Worldwide, în prezent CEO BBDO Dublin, care a condus Juriul Effie 2021 şi structura Effie 2021 Scoring Committee, ce a avut ca atribuţii stabilirea finaliştilor şi a câştigătorilor competiţiei.
Procesul de jurizare (desfăşurat online şi anul acesta) a fost ghidat de către şapte moderatori, specialişti din research, marketing si comunicare: Adina Vlad - Managing Partner | Unlock Market Research, Adina Nica - Partener | Garrison Group si Founder | Open-I Research, Afrodita Blasius - Coach & Consultant | Marcomia, Mihai Barsan - Business Leader, Entrepreneur & Founder | The Capability Map, Dan Zloteanu - Business Consultant & Marketing Researcher | MRI Research & Consulting, Dan Petre - Partener | D&D Research, Roxana Baias - Marketing Director | Telekom, Residential Segment.
Trimite un comentariu