FOTO. Antena 1 a anunţat prezentatorii quiz show-ului pe care îl pregăteşte pentru grila de toamnă - „Preţul cel bun” (după formatul „The price is right”).
Liviu Vârciu şi Andrei Ştefănescu sunt cei doi prezentatori ai emisiunii. Postul Intact anunţă că au început filmările pentru această emisiune.
Formatul emisiunii „Preţul cel bun”
Participanţii concurează pentru a câştiga premii în bani şi produse, aproximând sau ghicind exact preţul unor produse prezentate.
Quiz show-ul foloseşte structura clasică a formatului, în care jucătorii ediţiei ce sunt selectaţi din public licitează preţul unui produs, încercând să ajungă cât mai aproape de suma corectă. Concurenţii trebuie să ghicească valoarea premiilor într-o serie de jocuri amuzante, probe interactive şi faze eliminatorii, la finalul cărora pot câştiga bani sau obiecte valoroase.
Ce declară cei doi prezentatori
Andrei Ştefănescu: ”Filmăm chiar acum pentru Preţul cel bun, un format original, clasic, dar foarte frumos. E o emisiune în care oamenii câştigă şi sunt tot mai rare genul acesta de show-uri, în care toţi concurenţii au o şansă la premiu. Mă bucur că sunt alături de Liviu, avem o chimie foarte bună, ne ştim foarte bine, ne înţelegem din priviri. Când suntem împreună, atmosfera este garantată, hazul este garantat! Mă bucur că fac parte din acest proiect şi sunt convins că şi cei de acasă se vor bucura alături de noi.
Cred eu că cel mai important lucru este că îi vom face pe oameni să câştige şi îi vom ajuta să fie fericiţi. Văd un interes mare în jurul acestui show, deja ne-au trecut pragul oameni din toată ţara, care au venit până aici să se joace, să câştige şi să trăiască nişte momente frumoase.”
Liviu Vârciu: ”Nu am cum să nu mă distrez atunci când sunt alături de Andrei, nici nu ştiu cum ar fi să nu fim împreună într-un proiect! Partea cea mai frumoasă la Preţul cel bun este că facem oamenii fericiţi, ne distrăm şi se pleacă acasă cu premii. Sper ca telespectatorii să ne urmărească şi să se distreze alături de noi.”
Dan Negru, despre formatul emisiunii Preţul corect: „Nu-i un garant al succesului”
Dan Negru a oferit un interviu pentru Paginademedia.ro în luna aprilie. Printre altele, el a vorbit şi despre emisiunea „Preţul corect”. Spunea că a insistat pentru această emisiune - „Am avut nişte discuţii despre un Quiz cu Negru, cu oamenii din conducerea televiziunii la care lucrez de 21 de ani, în ianuarie. Da, unul dintre proiecte la care eu am insistat foarte mult, recunosc, era The price is right - Preţul Corect”.
Dar, spune el, „nu-i un garant al succesului”.
„Îmi place proiectul ăsta, nu-i un secret. Sunt colegi din alte televiziuni care ştiu de insistenţa mea pe tot ce înseamnă Preţul Corect. De aici până la ce va fi să fie nu ştiu, habar nu am.
E un format mare, internaţional, dar nu-i un garant al succesului. Să nu îţi imaginezi că ceva mai e un garant al succesului”, a spus Dan Negru, pentru Paginademedia.ro.
VIDEO. Dan Negru despre formatul „The price is right”
Preţul corect, prima dată în România acum peste 20 de ani
Licenţa formatului a fost cumpărată pentru prima dată la noi în ţară de Pro TV. Emisiunea s-a numit „Preţul corect” şi s-a difuzat între decembrie 1997 şi martie 2000. Prezentatorii erau Stelian Nistor şi Constantin Cotimanis.
Kanal D a preluat show-ul pe care l-a difuzat doar într-un an - 2009. Cosmin Cernat prezenta „Spune-mi preţul”.
Emisiune cu 65 de ani în spate
La nivel mondial, emisiunea este cunoscută sub numele de „Price is right”, formatul internaţional fiind deţinut de casa de producţie Freemantle Media (sau Fremantle cum se numeşte în prezent).
Formatul „The price is right” a fost creat de Bob Stewart şi produs la început de Mark Goodson şi Bill Todman. Show-ul a debutat în 1956, în America.
Emisiunea este, de fapt, un concurs interactiv în care oamenii trebuie să ghicească preţul unor produse în cadrul unor probe.
FOTO. Au începtul filmările pentru emisiunea „Preţul cel bun” de la Antena 1
Formatul „Prețul ăla bun” este un succes la el acasă, iar în Moldova, ajutat chiar de Dan Negru, face scoruri bune.
A fost implementat cu succes de ProTV când televiziunea comercială era la noi încă tânără, și ar fi rezistat mai mult dacă nu bătea la ușă alt format de concurs (cred că a fost înlocuit cu Jeopardy).
Eu prevăd că primul sezon va fi sub așteptări, dar Antena 1 trebuie să aibă răbdare cu emisiunea și să o crească, să o mențină în grilă câteva sezoane!
Apropo:
„Ce spun românii” de la ProTV are deja 6 ani!
Cine îi dădea atâția ani?
Cel mai slab sezon al emisiunii a fost cumva chiar primul?