Lora apare în cea mai recentă reclamă Betano. Cântăreaţa a fost anunţată şi noul ambasador al brandului de pariuri sportive.
„Startul noii colaborări este marcat de două evenimente importante pentru brand – lansarea noului spot publicitar dedicat promovării ofertei din cazinoul online şi campania promoţională Calendarul începutului de an”, spun oficialii cazinoului.
De notat că spotul a fost făcut in-house, de echipa Betano.
Noua campanie va fi atât pe posturile TV din România, cât şi online, iar spotul TV reprezintă prima apariţie a Lorei ca ambasador oficial. Nu este singura vedetă care îşi asociază imaginea cu industria de pariuri. Ruby este imaginea Princess Casino, iar Daniela Crudu a Efbet.
„Am primit cu deschidere propunerea Betano de a deveni ambasadorul platformei de cazinou online a brandului. Activând şi eu în sfera divertismentului, ne-a fost foarte uşor să ne identificăm valorile comune – calitate, performanţă, diversitate.
Sper să îi inspir pe cât mai mulţi pasionaţi de lumea cazinoului online să descopere multiplele posibilităţi de petrecere a timpului liber într-un mediu sigur, cu jocuri pentru toate gusturile şi preferinţele”, spune Lora.
VIDEO. Lora, imaginea Betano
Pe lângă Lora, Betano mai este asociat şi cu nume ca Alina Vuc (luptătoare), Narcis Răducan, Ciprian Marica şi Simone Tempestini. De asemenea, este sponsor la Universitatea Craiova şi FCSB.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Joi, pe intervalul 20-23, Pro lider detasat pe comercial cu 8,6 rating. Antenuta Zero locul 3 cu doar 3,3. Plangi postac !
Rating la cel bolovane ? Stim deja ca filmele de joi si vineri au sters pe jos cu Antenuta Zero. Asa ca, nu avem nevoie de audiente.
Obsedații de audiențe, de ce nu semnați voi contracte cu agenția care furnizează audiențele zilnice, pentru a avea acces la toate audiențele. Pagina de media este un SITE DE ȘTIRI MEDIA, care scrie și publică articole de media, de oricare fel. Articolele de audiență sunt un bonus pentru cititori, de fapt. Și pentru necunoscători, să știți că audiențele costă, și nu costă puțin.
Nu înțeleg frate ce e cu hate-ul ăsta al poporului românaș?! Poate din frustrările acumulate generație cu generație.