Skip to main content

VIDEO. Creatorul de conţinut Mircea Bravo, parte din campania Comisiei Europene despre dezinformare

 
VIDEO. Creatorul de conţinut Mircea Bravo, parte din campania Comisiei Europene despre dezinformare

VIDEO. Mircea Popa, cunoscut ca Mircea Bravo în mediul online este parte dintr-o campanie despre dezinformare. Creatorul de conţinut a realizat videoclipul intitulat „Cum se schimbă şeful”, cu scopul informării cetăţenilor asupra riscurilor dezinformării.

Publicitate

Mircea Bravo are 1,2 milioane de abonaţi pe YouTube, pe Instagram este urmărit de peste 600.000 de oameni, iar pe Tik Tok are peste 1 milion de urmăritori.

Comisia Europeană împreună cu ERGA (Grupul European al Reglementatorilor pentru Serviciile Media Audiovizuale) derulează o campanie de informare publică pentru „sensibilizarea cetăţenilor cu privire la riscurile dezinformării şi manipulării informaţiilor”.

VIDEO. Mircea Bravo - Cum se schimbă şeful

Pe lângă clipul cu Mircea Popa, Comisia Europeană şi ERGA au realizat materialul video „Protejează-te împotriva manipulării”, care este disponibil AICI.
 
Care este mesajul campaniei?
 
Mesajul central al campaniei este: „Pentru a vă proteja alegerile, fiţi critici faţă de ceea ce citiţi online. Protejaţi-vă împotriva manipulării.” Campania este deja în derulare în state membre precum Italia şi Slovenia.
 
„În cadrul efortului nostru continuu de a apăra şi întări democraţia europeană, este deosebit de important să informăm cetăţenii asupra riscurilor dezinformării şi a manipulării informaţiilor. Acestea pot submina procesul democratic, expunând cetăţenii în mod sistematic la informaţii false şi potenţial distorsionând rezultatele electorale.
 
Este esenţial să promovăm o atitudine critică faţă de informaţiile accesate online şi să furnizăm cetăţenilor instrumentele necesare pentru a-şi proteja votul şi a se apăra împotriva manipulării”, transmit reprezentanţii Comisiei Europene.
 
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus