Skip to main content

Numire în boardul Unilever. Cine va coordona marketingul pe zona de Beauty, în regiune?

 
Numire în boardul Unilever. Cine va coordona marketingul pe zona de Beauty, în regiune?

Nume nou în boardul Unilever South Central Europe. Cristina Dima a fost numită în funcţia de Marketing Lead al categoriei Beauty and Personal Care.

Publicitate

Din noua poziţie, va coordona strategiile de marketing pentru brandurile din categoria Beauty and Personal Care ale Unilever. 

Cristina Dima s-a alăturat echipei Unilever în urmă cu 18 ani şi, anterior acestei funcţii, a fost Marketing Manager Ice Cream, rol din care a gestionat procesul de integrare în urma achiziţiilor Betty Ice şi Denny Ice (Bulgaria). 

Până acum funcţia era ocupată de Monica Tamaş, numită la începutul anului Marketing Home Care Lead Eastern Europe.

Cristina Dima, despre noul rol în companie:

„Este o onoare pentru mine să mă alătur echipei de conducere Unilever SCE ca Marketing Lead al categoriei de Beauty and Personal Care. Este un capitol nou în cariera mea, după 18 ani petrecuţi în cadrul Unilever, timp în care am experimentat şi crescut în roluri diverse şi mereu pline de proiecte extraordinare şi provocări pe măsură.

În categoria de Beauty and Personal Care avem unele dintre cele mai puternice branduri şi produse de pe piaţa din sud-centrul Europei, cum sunt Dove, Dove Men+Care, Clear, Rexona, Lifebuoy, Plant Line, şi din noul rol îmi doresc să consolidăm poziţia acestor branduri pe pieţele din regiune, continuând misiunile fiecăruia de a genera schimbări pozitive în societate”, spune acesta.  

Unilever South Central Europe reuneşte echipele Unilever din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru şi Republica Moldova.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus