Brandurile Nufăr şi Triumf au o nouă agenţie de creaţie. Este vorba despre Oxygen, care a câştigat pitch-ul pentru repoziţionarea celor două mărci.
„Oxygen va furniza servicii integrate de strategie de brand, comunicare ATL şi social media, pentru repoziţionarea brandurilor Nufăr şi Triumf”, anunţă agenţia.
Odată cu noul pitch, Oxygen extinde aria de servicii oferite companiei Farmec. Colaborarea dintre cele două a început în aprilie şi constă în servicii de comunicare corporate şi de brand pentru companie şi mărcile din portofoliu.
„Brandurile Nufăr şi Triumf sunt printre cele mai longevive din portofoliul Farmec, iar asta se datorează eficienţei şi calităţii produselor, dar şi evoluţiei lor permanente. Un pas firesc în acest proces continuu este o repoziţionare, o modernizare în acord cu obiceiurile de consum şi cu noile trenduri de comunicare”, spune Tudor David (marketing director Farmec).
Citeşte şi: Nouă agenţie de PR pentru brandul Farmec, care deţine şi Nufăr, Triumf sau Gerovital
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu