PARTENERIAT. Effie, festival ce premiază cele mai eficiente campanii de publicitate, anunţă noutăţile ediţiei 2024.
Noutăţile ediţiei din acest an includ o nouă categorie, intitulată GenZ Marketing. Totodată, a crescut numărul de cuvinte din formularul de înscriere, dar în anumite secţiuni, pentru a oferi oportunitatea celor care se înscriu să îşi spună mai bine povestea.
Iată care sunt noutăţile ediţiei 2024:
1. O nouă categorie adăugată: GenZ Marketing
2. Actualizarea definiţiei categoriei Data Drive
3. O campanie poate fi înscrisă în maximum 3 categorii, respectiv o singură categorie de bază (Product/Service Category) şi nu mai mult de 2 categorii speciale. Dacă nu se alege o categorie de bază, atunci campania poate fi înscrisă în 3 categorii speciale
4. Prima rundă de jurizare va dura 10 zile, incluzând 2 weekend-uri
5. Numărul de cuvinte din formularul de înscriere a crescut în anumite secţiuni, pentru a oferi oportunitatea celor care se înscriu să îşi spună mai bine povestea
6. Nicio categorie nu a fost eliminată
„Misiunea Effie este de seta noi standarde de excelenţă în marketing şi comunicare. Dorim să inspirăm şi să aplaudăm comunitatea de marcom, dorim să apreciem şi să recunoaştem eforturile tuturor profesioniştilor şi ale companiilor implicate în elevarea industriei.
În plus, ne propunem să educam, prin Effie, generaţiile tinere, care pot vedea în festival un reper de perfomanţă. An de an, aducem noutăţi, sau îmbunătăţiri, urmând modelul global, adaptat desigur contextului nostru”, transmit reprezentanţii Effie.