Competiţia EFFIE România, festival ce premiază cele mai eficiente campanii de publicitate, începe anul cu un anunţ despre noul preşedinte.
În prima întâlnire a noului comitet EFFIE din 2024, a fost ales în calitate de preşedinte Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer.
Răzvan Acsente:
„Ne propunem (şi-o să reuşim) să facem din ediţia de anul acesta o celebrare a oamenilor din industria de publicitate şi marketing, oameni care challenge-uiesc steoreotipurile din cultura noastră, oameni care creează trenduri noi, oameni care conştientizează societatea de problemele şi oportunităţile ei, oameni care fac businessurile mai mici sau mai mari să evolueze prin campaniile pe care le crează.
Effie a fost şi va rămâne un festival al cărui principal obiectiv e să inspire şi să deschidă minţi şi inimi în jurul publicităţii, indiferent de experienţă, vârstă sau domeniul din care venim. Vom continua să facem lucrul asta, cu un plus de entertainment.”
Comitetul de Organizare Effie 2024 este format din reprezentanţi ai industriei de marketing şi publicitate:
Reprezentanţi clienti:
- Elia Cazan, Senior Director Brand Operations, P&G South East Europe
- Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer, Tazz
- Gabriela Luca, Insights & Research Marketing Manager, Carrefour România
- Monica Dudău, Marketing Manager, Storia.ro şi OLX Imobiliare
- Sergiu Mircea, Director Executiv Marketing şi Comunicare, Banca Transilvania
- Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC, Pizza Hut, Taco Bell
Reprezentanţi agenţii:
- Cătălin Albu, Associate Managing Director, Publicis România
- Ştefan Chiriţescu, Chief Strategy Officer, McCann Worldgroup România
- Diana Crâşmariu, General Manager, Cohn & Jansen Creative Network
- Laura Moisă, Creative Producer, est.now
- Laurenţiu Semeniuc, Head of Strategy, Saatchi Creative Hub
- Oana Năstase, Integrated Strategy Director, Leo Burnett Bucharest
- Ioana Cadîr, General Manager, Jam Session Agency
- Carmen Miruţă, Business Leader|Marketing Operations & Strategy, Cheil Centrade