Skip to main content

VIDEO. Rebranding. Posturile Intact, mai puţin Antena 3, reunite sub conceptul "Antena". O Companie britanică s-a implicat

 
VIDEO. Rebranding. Posturile Intact, mai puţin Antena 3, reunite sub conceptul "Antena". O Companie britanică s-a implicat

VIDEO. Rebranding în grupul Intact. Mai multe produse media ale grupului (mai puţin Antena 3) sunt afişate, de azi, cu "ştampila" Antena.

Publicitate

Este vorba de Antena 1, Antena Stars, Happy Channel şi ZU TV. În fiecare dintre aceste posturi, deasupra logoului de pe ecran apare şi "timbrul" Antena.

În pachetul de rebranding, sub acelaşi concept Antena au fost incluse platformele Antena Play şi ObservatorNews.ro.

Noua identitate vizuală unitară a fost concepută de compania media împreună cu o firmă britanică - Twin Associates.

Cei de la Twin au lucrat, de-a lungul timpului, cu nume ca Discovery, BBC One, serialul The Crown, FC Barcelona, Top Gear, UEFA sau Disney.

GALERIE FOTO. Cum se vede rebrandingul pe TV

Mihai Cristian Ioniţă, CEO Antena:

"Conceptul Antena este un demers important al evoluţiei noastre, unic pe piaţa media din România, unind vizual întreaga platformă multimedia de conţinut sub un singur nume. Antena devine astfel endorser-ul tuturor proprietăţilor noastre, atât liniare, cât şi digitale."

În clipul de rebranding apar vedetele postului, de la Răzvan Simion şi Dani Oţil, la Chefii din emisiunea culinară şi actori din serialul Adela.

VIDEO. Clipul special făcut pentru rebrandingul Antena

 

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Adrian Adrian
    Cea mai frumoasa sigla Antena, e cea de la inceput, din anii dupa revolutie

    Ca si la Pro.
  • Dani Dani
    Urata noua sigla. Eu as fi pus inapoi vechea sigla din anii 1998-2007 sau cealalta sigla din anii 2007-2010.
  • Varanul Varanul
    "Conceptul Antena este un demers important al evoluţiei noastre, unic pe piaţa media din România, unind vizual întreaga platformă multimedia de conţinut sub un singur nume. Antena devine astfel endorser-ul tuturor proprietăţilor noastre, atât liniare, cât şi digitale." - Stimate domn, esti foarte prost informat. Demersul nu mai e unic demult, Prima si-a aliniat inainte toate canalele sunt aceeasi umbrela. Ca sa nu mai zic de Un nume. O viziune. Suntem PRO. Voi ati compromis brandul antena cand ati numit *** de stiri antena 3. Si nici mii de campanii si asocieri cu CNN nu va mai spala imaginea.
  • Marian Marian
    @Andrei rules! cel mai tare comentariu ever <3
  • Adri Adri
    Antena Antena 1, Antena Antena Stars, etc? Ce e asta?

    Ca și Pro, în 2-3 ani și uită că au avut un logo unic pe lângă logoul de TV.
  • jk jk
    @B.A.M. trebuie sa o faca?Probabil ca au facut o in weekend dar nu s-a apucat
    Sa nu uitam la Realitatea cand si-au schimbat siglele nu tin minte sa fi cerut acord in acest sens.Dar poate nu i obligatoriu,nu stiu
  • B.A.M B.A.M
    O COMPLETARE:
    4) Când au primit acceptul ăștia pentru schimbarea siglei de la CNA?
    5) Dacă tot prezentați audiențele din weekend, de ce evitați să vorbiți de iUmor? Poate o faceți azi și grăbesc lucrurile... Dar frica aceasta e penibilă!
  • TGR TGR
    Off Antena, cum o dai din lac in put.
    Calitatea emisiunilor (Chefi, Asia) sunt top dar grafica lasa de dorit.
    Hai ca la Stars, Happy si Zu diferentele nu sunt asa mari, dar la A1 e crima totala.

    Vechiul logo de pana ieri chiar era foarte ok, nu stiu ce minte stralucita din trust a luat decizia de a veni cu ideea asta creata de rebranding, plus timbrul cu antena. De parca la sfarsitul fiecarei productii proprii nu era prezent logo-ul intact, nuu. Mai ramane ca Voiculescu sa isi puna semnatura ca logo pe undeva si aia e.

    Sa nu mai vorbim de Observator care, ca sa ii citez pe Carcotasi, de la noul design grafic a devenit Obositor. Grafica aiurea cu paranteze patrate si coloana sonora enervanta, repetitiva si care se mai si aude de zici ca tre sa stie tot orasul ca te uiti la asa ceva. Acum ca au si acel filigran cu antena va deveni si mai incarcat ecranul.
  • Ha Ha
    B.A.M, am inteles ca cica ar fi fost o petrecere, dar Elon Musk nu ar fi fost acolo
  • B.A.M B.A.M
    Urât logo! Cel vechi era mult mai profesionist și cel mai "uman" dintre toate. E un rebranding INUTIL! Căci nu schimbă cu nimic anumite lucruri...
    Dacă tot te apuci sa modifici cel mai longeviv logo de pe piața media, fă-o mai rafinat!!! Habar n-am cine sunt britanicii, dar merită dați în judecată...
    P.S.
    1)Nu a remarcat chiar nimeni faptul că acest logo a apărut pentru prima dată anul trecut în cadrul campaniei de sponsorizare KFC pentru X Factor? Cineva?
    2) De ce această grabă? De nu au mai așteptat 4 săptămâni să lanseze această mizerie de ziua lor???? Mai ales că pe 29 noiembrie, împlinesc 29 de ani. Ce e asa special la 31 octombrie 2022?!
    3)Off-topic: Poate cineva să-mi explice cineva faza cu Elon Mask?! Tot weekend-ul am auzit de el, dar nu am văzut nici macar o poză că s-ar fi făcut. Asta în tara unde niste poze cu Geoană și Vîntu au decis un președinte ;))
    Sau în care dacă are loc un accident auto, incendiu, etc, matorii fac live pe facebook așteptând ambulanța nechemată de nimeni.
    (Mai ales că presa e împărțita în două: publicații ca Cotidianul, Libertatea sau Evenimentul zilei spun că e fals, iar altele ca PRO TV, România TV, Antena 1, etc pretind că e pe bune.)
  • Lucian Lucian
    Logo-urile Antena Play, Antena International si Antena Group s-au schimbat si ele.
  • Andrei Andrei
    Apropo, promo-ul ăsta de 3 minute bate multe emisiuni ale Antenei ca și calitate a producției :))
  • Andrei Andrei
    Tristă încercare de rebranding. Probabil din sondajele interne au constatat că oamenii nu asociează restul Antenelor cu Antena Group. Și existau două soluții: una curajoasă, rebranding total, sau una de compromis- investiție 0-. Au ales calea ușoară. Aș compara situația cu cea a Pro când a vrut să integreze mai bine posturile și lor le-a ieșit. Doar că la Antene e mai complicat, logo-urile și grafica ar trebui schimbate complet, ceea ce implică costurile de creație și pre-implementare. Red Bee a făcut o treabă extraordinară cu Observatorul pe vizual și chiar la semnătura muzicală. Cred că nu strica o minimă consultanță înainte. Cât despre logo-ul Antena Play...cel mai trist din toată ecuația. E păcat să ai banii, tehnologia și să-ți bați joc așa de tot...nu mai zic de conținutul tot mai slab al Antenei în zona de divertisment (mă refer la cele două sinistre emisiuni de umor și extensiile lor forțate din Antena Play). Antena devine tot mai haotică din păcate, conținutul produs e mult și din ce în ce mai prost și să ne ferească Dumnezeu...dacă oamenii lor de la marketing sunt veniți din Pro...Antena rulează de luni bune reclame la Antena Play-tip carusel- și nicio reclamă nu trece de 10 likeuri. Ăștia sunt magnificii veniți de la Pro? Să-mi scuzați pornirea, dar chiar nu înțeleg ce e cu acest dezinteres continuu la Antene și de ce a devenit Antena 1 un canal de stand up comedy, distrugând practic industria prin supra-exploatarea ei ( Bendeac avea dreptate că iUmor trebuia oprit la sezonul 6), de ce Antena Stars nu are parte de investiții consistente deși e în top 10 și emite din niște studiouri în care Antena are camere HD, dar nu și condiții pentru HD, care sunt criteriile (pe cifre) pentru care Zu mai există și de ce Happy nu (mai) produce nimic, deși se bate cu televiziunile generaliste în unele seri?

    p.s. de ce să fim "proști" și să băgăm "Fain și simplu" -podcastul trustului- pe Antena Play? Să-l lăsăm pe Youtube și să plătească lumea 40 de lei să vadă de două ori glume ***. Ah, și ce să mai facem? Încă o emisiune cu Micutzu, care îl înjură pe Voiculescu în "show-urile de stand up"...și încă un sezon de iUmor și cel puțin 11 de Stand Up Revolution...trece azi...vine mâine!
  • Ha Ha
    Noua siglă Antena 1 mi se pare oribilă

Trimite un comentariu

sus