Serie de reclame Profi în online, pe Tik Tok şi Instagram, cu Theo Rose, Jador şi Liviu Vârciu. Toate trei vedetele promovează produse de la Profi (hamburgeri, cafea) şi trimit la muzica din reclama TV.
De ce această abordare? Cine a realizat campania?
Practic, campania pentru "Noul Profi" marchează colaborarea lanţului de magazine cu agenţia Cheil Centrade, care a preluat comunicarea de brand de la Saatchi&Saatchi şi The Geeks.
Ce îşi propune campania?
Seria de promovare urmăreşte deschiderea magazinului către segmente de public mai variate, de la "GenZ-erii gameri" la "bunicile" lor, după cum explică Miruna Baias, Strategy Head Cheil | Centrade.
Miruna Baias:
"Chiar dacă, evident, detaliile experienţelor lor diferă, motivele de bază sunt aceleaşi: great value for money şi produse iconice listate la raft, având în mod constant nevoile lor în minte. Acest public dual, pe de-o parte conservator, iar pe de altă parte post-ironic, dar şi ambiţia de a oferi acestui brand popular viralitatea în comunicare pe care o merită, ne-au inspirat să conturăm o campanie neconvenţională care reinterpretează modern un hit care s-a aflat ani buni pe buzele tuturor românilor."
Oficialii companiei punctează că, pe lângă campania de imagine, au fost făcute schimbări şi la nivelul magazinelor: "adăugiri de zone precum FiiGo şi cele de bistro, cu produse de patiserie proaspăt coapte, prăjituri şi nu numai", explică Pawel Pusial, CEO Profi Rom Food. Dar şi "mobilier nou şi iluminare nouă" şi servicii noi "mâncare caldă, proaspăt gătită, hotdogi, burgeri, pizza şi cafea premium pe care ţi-o poţi prepara singur".
VIDEO. Clipurile cu Theo Rose, Jador şi Liviu Vârciu
VIDEO. Campania Profi de pe TV
Cine este agenţia Cheil
Agenţia digitală Cheil | Centrade este o companie de comunicare integrată din România şi serveşte drept hub regional pentru reţeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei, coordonând strategia de comunicare şi creaţie pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte ENGIE Romania, PROFI România, Hochland România, First Bank, Nivea, Ursus Breweries, NN România, Carrefour România, Alpin 57 Lux, Mondelez, Raiffeisen Bank, Point Pickup, Asociaţia ANAIS şi United Way.
Autor: Alexandru Aruşilor alexandru.arusilorpaginademedia.ro
Trimite un comentariu