Skip to main content

ESTIMARE. România - Olanda, record istoric de audienţă, record istoric de încasări: peste un milion de euro din publicitate

 
ESTIMARE. România - Olanda, record istoric de audienţă, record istoric de încasări: peste un milion de euro din publicitate

România - Olanda, un meci cu audienţe istorice, înseamnă şi încasări de publicitate fără precedent pentru Pro TV. Cum publicitatea se vinde în legătură cu punctele de audienţă obţinute, şi cum preţul pentru partidele României la Euro a fost unul special, rezultatul este unul cu multe zerouri în coadă.

Publicitate

La meciul Naţionalei cu Slovacia, încasările din publicitatea estimate de Paginademedia.ro se ducea spre un milion de euro. Cât a fost acum?

O simplă raportare la audienţă arată că suma este una record. De ce?

1. Audienţa meciului România - Olanda a fost peste Slovacia - România (aproape cinci milioane de români la partida cu Olanda, cu aproape un milion peste meciul cu Slovacii). Pe publicul comercial (cel pe care se vinde publicitatea), România - Olanda a adus un record istoric: cotă de piaţă 81% şi două milioane de telespectatori între 21 şi 54 de ani, naţional, ABCD.

2. Preţurile pentru reclame cresc pe măsură ce se trece într-o etapă superioară a competiţiei (meciul cu Slovacia a fost în grupe, cel cu Olanda, în optimi)

A mai contat un aspect important la nivelul încasărilor de publicitate: în pauza meciului, audienţa a scăzut foarte puţin, ceea ce înseamnă că reclamele au fost văzute de milioane de români. Pe comercial, de exemplu, ratingul meciului a fost de aproape 31%, iar al pauzei de publicitate de 28-29%.

Aproape 35 de reclame au fost difuzate doar în pauza meciului, fiecare cu audienţe considerabile.

Calculul Paginademedia.ro estimează că, pentru meciul România - Olanda, încasările din publicitate ale Pro TV au fost între 950.000 şi 1,2 milioane de euro, o sumă record pentru piaţa din România. Cele mai scumpe reclame au fost primele din calupuri, dar şi cele câteva spoturi date chiar cu un minut înainte de începerea partidei. Tarife suplimentare sunt şi la ultimele reclame din calup, când lumea aşteaptă să reînceapă partida.

Clienţii care au deschis calupurile şi au plătit cel mai mult, potrivit monitorizării Paginademedia.ro: Visit Qatar, Betano, Lidl, Superbet. Ca şi la meciul cu Slovacia, Casa Pariurilor a fost printre clienţii care au închis pauza de publicitate.

AUDIENŢE. România - Olanda. Aproape cinci milioane de români s-au uitat la meci pe TV. De 15, chiar 20 de ori peste locul 2! Record istoric pentru Pro TV pe comercial: peste 80% cotă de piaţă

Reclamele din pauza de publicitate a meciului Slovacia - România:

  • Visit Qatar
  • Betano
  • Lidl
  • Superbet
  • Bilka
  • Penny
  • Essentiale Forte
  • Flanco
  • Lay's
  • Unibet
  • Kober
  • Dove Men
  • Paduden Duo
  • Tazz
  • Murfatlar
  • Returo
  • Aqua Carpatica
  • Lidl
  • Vodafone
  • Danke
  • Fashion Days
  • Winner
  • Old Spice
  • Altex
  • MaxBet
  • Nuii
  • TotoGaming
  • Kozel
  • MrBit
  • Carrefour
  • Orange
  • Betano
  • Casa Pariurilor
  • Lidl

AUDIENŢE Slovacia - Romania, la Euro 2024, un meci de peste 4 milioane de români

Câţi bani a făcut meciul România - Slovacia din reclame? Audienţa record a adus şi o sumă uriaşă pentru Pro TV


Citeşte şi: EURO 2024. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2024 de pe Pro TV şi Pro Arena


 

 

 
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus