Publicaţia online Golazo.ro, lansată în iunie 2024 de echipa condusă de Cătălin Ţepelin, s-a calificat în două finale europene la Digiday Media Awards, eveniment prestigios al industriei de media, anunţă publicaţia.
Obiectivul Digiday Awards Europe este “recunoaşterea companiilor, iniţiativelor şi tehnologiilor care modernizează peisajul media european”.
Golazo.ro a fost selectat în finalele europene a două categorii diferite:
-
Best Digital Product Innovation, la care se premiază “produsul digital care a îmbunătăţit semnificativ experienţa de utilizare a cititorilor şi a ridicat standardele de content”.
- Most Innovative Publisher la care se premiază “redacţiile care dau dovadă de o abordare originală, creativitate şi excelenţă în abordarea fenomenului media”.
Criteriile luate în calcul pentru selectarea finaliştilor şi, ulterior, a câştigătorilor sunt: inovaţia, creativitatea, valoarea pentru useri şi rezultatele.
Anii trecuţi, printre câştigători la Digiday Media Awards s-au numărat branduri de presă precum: CNN, Politico, Discovery, Wall Street Journal, Hearst, VG, Sky News, Bloomberg.
Alături de Golazo s-au calificat la aceleaşi premii şi titluri recunoscute la nivel mondial precum Financial Times, New York Times, The Telegraph, Daily Mail, Uber, Coca Cola, UEFA, Outbrain sau Sky.
Digiday este unul dintre cei mai importanţi publisheri mondiali de digital media şi organizator al mai multor conferinţe şi summit-uri în industrie.
Cătălin Ţepelin, redactor-şef Golazo.ro:
Suntem mândri că, la doar câteva luni de la lansarea Golazo.ro, primim deja aprecierea unor specialişti care analizează întreg peisajul media european şi mondial. Prin efortul colegilor mei, Golazo.ro este o platformă care respiră modernism şi anvergură. Povestim sportul cu pasiune şi curaj, iar publicul nostru are acces la un site dinamic, spectaculos şi inovator
Câştigătorii Digiday Media Awards Europe 2024 vor fi anunţaţi pe 28 ianuarie.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro