UPDATE. Ringier a inclus dintr-o eroare în comunicatul de presă canalul Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru în acest proiect. Comunicatul de presă punea eronat canalul lui Pătraru în proiectul Social Stars. Starea Naţiei are parteneriat cu Clever. "A fost o eroare de comunicare pe care ne-o asumăm", spune Gusti Roman, de la Brandtube, partenere al Ringier în acest proiect. Detalii, la finalul articolului.
Creatori de conţinut, vloggeri, cântăreţi, oameni de televiziune şi podcasteri s-au adunat într-un nou proiect, lansat de Ringer România şi de Gusti Roman (fost şef al digitalului din Antena Group, acum la propria companie - BrandTube).
Proiectul se numeşte Social Stars şi, pe scurt, adună oameni cu audienţă mare pe YouTube, ca Loredana, Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru, Alexandra Stan, Carmen Brumă, Gojira sau Gaşca Zurli, şi îi pune în legătură cu brand-uri care vor reclamă sau care vor să susţină proiecte speciale.
Cu alte cuvinte: Brandurile pot cumpăra publicitate şi pot susţine financiar proiecte în schimbul expunerii speciale pe mai multe canale de YouTube care adună, împreună, o audienţă mult mai mare decât ar fi avut-o separat.
Brandtube este o agenţie reuneşte conturile a peste 100 de artişti şi podcasteri. Ringier România deţine, printre altele, Libertatea, Gazeta Sporturilor, Avantaje, Unica, Viva şi Elle.
Ce aport are fiecare în proiect?
- BrandTube, compania lui Gusti Roman şi Mirel Mircea, aduce creatorii de conţinut ale căror conturi le administrează pe YouTube.
- Ringier vine cu partea de vânzări şi cu deschiderea către agenţiile de publicitate.
- Şi, nu în ultimul rând, creatorii de conţinut pun în joc audienţa.
„Posibilităţile de expunere a mesajelor publicitare sunt variate, de la postări sponsorizate, plasare de produse, conţinut dedicat & sponsorizat si proiecte speciale (cu opţiuni suplimentare de împachetare combinata cu produsele media din portofoliul grupului Ringier) si execuţii de briefuri creative si producţii spoturi video”, spun reprezentanţii proiectului.
Din noul proiect Social Stars fac parte artişti ca Loredana, Viţa de Vie, Alexandra Stan sau Irina Baiant. Alături de ei, artişti care dau tonul în muzica actuală, cum sunt cei de la Şatra B.E.N.Z., Abi, Nane, Subcarpaţi si actorul Razvan Vasilescu.
Domeniul muzicii populare este reprezentat de muzicieni ca Văru Săndel, Niculina Stoican, Doiniţa şi Ionuţ Dolănescu, Cornelia şi Lupu Rednic.
La capitolul creatori de conţinut, se regăsesc nume ca: Gaşca Zurli, Carmen Brumă, Ela Crăciun, emisiunea Starea Naţiei, podcasterii HappyFish TV – Tetelu, Gojira, Natanticu.
„Misiunea noii reţele Social Stars este de a crea business cu sens. Reţeaua oferă companiilor calea spre un public pasionat de domenii specifice, susţinută de puterea de amplificare şi de distribuţie a unui mare publisher naţional.
Reţeaua Social Stars face posibile colaborările ideale, între branduri, creatori de conţinut şi public care au în comun acelaşi valori şi pasiuni”, mai spun cei de la Social Stars.
UPDATE. Starea Naţiei, parteneriat exclusiv cu Clever
Ringier a inclus dintr-o eroare în comunicatul de presă canalul Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru în acest proiect.
Comunicatul de presă punea eronat canalul lui Pătraru în proiectul Social Stars. Starea Naţiei are parteneriat cu Clever.
De unde a apărut eroarea?
Unul dintre partenerii proiectului - Brandtube, se ocupă şi de canalul de youtube al Starea Naţiei.
"A fost o eroare de comunicare a BrandTube pe care ne-o asumăm", spune Gusti Roman.
Gusti Roman, BrandTube:
"Aceasta eroare a avut la baza faptul ca reteaua BrandTube are in portofoliul sau canalul de youtube Starea Natiei Oficial si astfel l-am pus eronat sub titulatura emisiunea Starea Natiei in lista de creatori de continut pe verticala entertainment inaintata catre Ringier si care s-a conturat, dupa cum se poate observa, doar in zona retelei sociale.
Precizez ca nu s-a pus si nu se va pune niciodata problema sa interferam cu emisiunea Starea Natiei din nici un punct de vedere."
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu