VIDEO. Next Advertising semnează cea mai recentă campanie pentru brandul Maestro, din familia Caroli Foods. Proiectul vine împreună şi cu un spot TV.
Execuţia vine în contextul în care Caroli Foods a lansat gama de mâncăruri gata preparate Maestro.
Pe lângă spotul TV, campania se vede şi în online, dar va avea şi componente de in-store şi PR. Cu aceasta ocazie, a fost lansat şi un nou website, dar şi un canal de YouTube.
Despre clipul care va apărea la televizor, reprezentanţii proiectului spun:
„Spotul TV pune accent pe emoţie şi pe antiteza viaţa înainte de noua gamă Ready Meals şi viaţa după lansarea noii game de produse. Pune accentul pe cât de mult influenţează în bine viaţa de familie lipsa grijilor mărunte, printre care se numără şi gătitul de zi de zi.
Noua gamă de mâncăruri gata preparate Maestro vine să înlăture măcar o parte din grijile cotidiene şi să vină cu idei noi, inovative, în bucătărie”, după cum menţionează aceştia.
Adina Ionescu (category marketing manager şi lider proiect Ready Meals Caroli Foods Group):
„Consumatorul român îşi doreşte mai mult timp pentru sine şi cei dragi, timpul fiind un factor care va conta mult şi după terminarea pandemiei”, punctează de asemenea.
Maria Ionescu (senior copywriter Next Advertising), despre filmări şi campanie:
„S-a lucrat la lansarea Maestro de la zero. Muncă multă, de anduranţă, cu întorsături de situaţie şi suspans, dar mai ales cu nişte beauty-shots care chiar îşi merită numele. Am avut niste filmări spectaculoase, e tare să vezi în close-up lumea mică din farfurie, dintr-o dată macro.
Planetele de chiftea, versanţii abrupţi ai munţilor de piure. Dar şi mai tare e să vezi toată ingeniozitatea tehnică din spatele camerei: cratiţe cu pereţi de plexi, tigăi secţionate cu flexul, invenţii cyber-punk cu aspiratoare vechi acuplate la cuptorul cu microunde. Apoi, toată pasiunea, răbdarea şi inventivitatea echipei care a făcut posibil proiectul nostru”, a povestit Maria Ionescu.
VIDEO. Spotul principal
Gama Ready Meals Maestro conţine şapte reţete: fasole cu cârnaţi, chifteluţe marinate cu piure, gulaş de vită, mazăre cu carne de pui, varză cu carnaţi, ostropel cu mămăliguţă şi paste cu carne de vită.
Echipa Caroli Foods a fost formată din:
Ana-Maria Băjan, Director Marketing & PR Caroli Foods Group
Adina Ionescu, Category Marketing Manager & Maestro Brand Guardian
Ştefan Tache, Category Marketing Specialist
Echipa Next Advertising care a creionat campania a fost compusa din:
Ileana Sebe – General Manager, Ioana Căbuz – Client Service Director, Raluca Toma – Senior Account Manager , Andrei Tripşa – Creative Director, Dan Drăgan – Senior Art Director, Maria Ionescu – Senior Copywriter, Paramon Ditu – Branding si Packaging, Florentina Dinu – Strategic Planner, Alexandru Tunaru – Head of Digital
Componenta de PR revine agenţiei Blind Carbon Copy Communication (BCCC).
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu