Skip to main content

Pro TV schimbă ora de difuzare a Survivor România, la o lună de la debut

 
Pro TV schimbă ora de difuzare a Survivor România, la o lună de la debut

Schimbări în grila Pro TV. Show-ul Survivor România 2025, prezentat de Daniel Pavel la Pro TV, va avea altă oră de difuzare, scrie tvmania.ro.

Publicitate

Începând de luni, 3 martie, emisiunea din Republica Dominicană se va difuza de la ora 23.30, de luni până miercuri. De la debutul acestui sezon, emisiunea a fost programată până acum de la ora 21.30, după difuzarea serialului de comedie Las fierbinţi.

„Aventura continuă săptămâna viitoare, de luni până miercuri de la 23:30 la Pro TV şi cu o zi în avans pe VOYO)”, scrie pe pagina de Facebook Survivor România.

Ce difuzează Pro TV luni, 3 martie, de la ora 21.30?

În locul show-ului, postul de televiziune a programat filmul „The Condemned – Condamnaţii (2007)”. 

Câteva dintre reacţiile fanilor pe pagina de Facebook Survivor România:

- „Cine stă până la ora asta? Scoateţi-l de tot la ce îl mai daţi? Şi aşa în 2 ore de joc îi cam 30 de minute restu publicitate şi cearta cât încape ţigănime.”

- „Noroc cu noi care avem Voyo. Ăştia l-au băgat aşa târziu să îşi facă noi abonaţi Voyo.”

- „De ce aţi schimbat orarul? Nu o să se mai uite nimeni la voi la 23.30 este prea târziu.”

Cum stau audienţele? Power Couple, peste Survivor mai ales pe publicul comercial

În ultima perioadă, lupta directă dintre Survivor (Pro TV) şi Power Couple (Antena 1) a fost câştigată de emisiunea de pe postul Intact.
 
De exemplu, potrvit informaţiilor Paginademedia.ro, la ediţia de ieri (miercuri 26 februarie), la nivel naţional, posturile au fost aproape la egalitate pe intersecţia directă, cu un mic avans, de cam 20.000, al Pro TV (în jur de 900.000 de telespectatori la fiecare post).
 
La oraşe însă, şi pe publicurile comerciale, avansul Power Couple a fost mai mare. De exemplu, vorbim de peste jumătate de milion de telespectatori la Antena 1, cu 100.000 mai mulţi decât la Survivor.
 
Şi pe segmentele comerciale situaţia a fost asemănătoare (indiferent că este comercialul Antena 1: 21-54 urban sau al Pro TV: 21-54 naţional ABCD). Un exemplu, pe comercialul Pro TV: în jur de 430.000 la Power Couple şi 240.000 la Survivor. 
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt