Skip to main content

COMUNICAT. Teads şi LG Ad Solutions anunţă extinderea parteneriatul exclusiv în Europa Centrală şi de Est

 
COMUNICAT. Teads şi LG Ad Solutions anunţă extinderea parteneriatul exclusiv în Europa Centrală şi de Est

COMUNICAT. Teads, platforma globală de media, şi LG Ad Solutions, lider global în publicitatea livrată pe Connected TVs (CTV) şi cross-screen, au anunţat extinderea parteneriatului lor exclusiv în principalele pieţe din Europa Centrală şi de Est (CEE): Polonia, România, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, Croaţia, Slovenia, Serbia şi Bulgaria.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Parteneriatul valorifică tehnologia avansată LG Ad Solutions şi expertiza Teads în campanii omnichannel pentru a permite advertiserilor să ajungă la audienţe premium pe televizoarele LG Smart TV într-o regiune mai extinsă.

Brandurile pot să livreze campanii CTV captivante şi eficiente în medii de înaltă calitate şi sigure pentru branduri, atingând o parte semnificativă a pieţei din Europa Centrală şi de Est.

„Pe măsură ce televizoarele smart devin elementul central al gospodăriilor conectate la nivel global, extinderea parteneriatului nostru exclusiv cu Teads în Europa Centrală şi de Est oferă brandurilor oportunitatea de a construi conexiuni mai profunde cu consumatorii din aceste pieţe cheie,” a declarat Ed Wale, VP International la LG Ad Solutions. „Prin combinarea tehnologiei direct-to-glass a LG Ad Solutions cu expertiza omnichannel a Teads, acest parteneriat permite advertiserilor să se adreseze audienţelor cu precizie şi impact, pe cel mai mare ecran din casă.”

Această colaborare le oferă advertiserilor acces la formatele native de impact ale LG Ad Solutions pentru CTV, precum LG Home Screen, permiţându-le să ajungă la o audienţă relevantă, cu vizibilitate ridicată şi atenţie sporită.

Platforma omnichannel integrată a Teads, soluţiile creative inovatoare şi instrumentele de măsurare complete asigură rezultate optime pentru branduri, oferind totodată insight-uri personalizate prin intermediul parteneriatelor Teads cu lideri de încredere în domeniul măsurării rezultatelor media.

„Teads a fost un partener valoros, ajutându-ne să accesăm inventar premium, inclusiv formate inovatoare, precum poziţii native CTV pe ecranele principale ale televizoarelor premium conectate la internet” a declarat Ramona Voicu, Head of Media HEINEKEN România. „ Acest lucru ne-a permis să ne extindem eficient Reach-ul, incluzand noi audienţe şi îmbunătăţind în acelaşi timp performanţa generală a campaniilor noastre omnichannel.”

„Suntem încântaţi să extindem parteneriatul nostru de succes cu LG Ad Solutions în aceste pieţe cheie din Europa Centrală şi de Est,” a declarat Mihai Bostinaru, MD CEE la Teads. „Această extindere le oferă advertiserilor acces fără precedent la inventar premium de CTV şi posibilităţi avansate de targetare, permiţându-le să se conecteze cu audienţele într-un mod semnificativ şi de impact.”

Despre Teads

Teads operează o platformă omnichannel de top, bazată pe cloud, care permite publicitatea digitală programatică în cadrul unui ecosistem global de media digitală de calitate. Ca soluţie end-to-end, platforma modulară Teads le permite partenerilor să valorifice tehnologii pentru partea de cumpărare, vânzare, creativitate, date şi optimizare bazată pe AI.

Pentru advertiseri şi agenţiile lor, Teads oferă un punct unic de acces pentru a achiziţiona inventarul multor dintre cei mai buni editori şi furnizori de conţinut din lume. Prin parteneriate media exclusive la nivel global, Teads le permite advertiserilor şi agenţiilor să ajungă la miliarde de utilizatori unici lunar, în medii sigure şi responsabile pentru branduri, îmbunătăţind în acelaşi timp eficienţa campaniilor publicitare.

Teads colaborează cu cei mai importanţi marketeri, agenţii şi editori, având o echipă de peste 1.200 de oameni în 50 de birouri din mai mult de 30 de ţări.

Despre LG Ad Solutions

LG Ad Solutions este un lider global în publicitatea CTV şi cross-screen, ajutând brandurile să obţină acoperire unică, cu reach neduplicat, la o frecvenţă optimă, într-un peisaj fragmentat de streaming TV.

Profitând de experienţa de lungă durată a LG în livrarea de Smart TVs de top către consumatori din întreaga lume, LG Ad Solutions combină date mari despre audienţele TV şi Video AI pentru a conecta brandurile cu audienţele pe toate ecranele.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus