Skip to main content

Global Records îşi face divizie de publicitate in-house

 
Global Records îşi face divizie de publicitate in-house

Global Records, companie ce reuneşte mai bine de 70 de artişti şi influenceri, îşi lansează o nouă divizie concentrată pe proiecte speciale de comunicare ce poartă numele „The Drop”.

Publicitate

„Noul departament îmbină know-how-ul şi capabilităţile unei agenţii de advertising, cu accesul imediat la unii dintre cei cunoscuţi artişti, influenceri şi creatori de conţinut din România”, anunţă compania. 

Divizia The Drop este condusă de Flavia Ionescu din poziţia de Head of Business, care deţine cu o experienţă de peste 17 ani în industria de advertising, coordonând atât campanii pentru clienţi locali, precum şi regionali sau globali, la agenţii precum FCB, Momentum sau McCann Worldgroup. 

„Pentru mine, The Drop este un proiect pe cat de ambiţios, pe atât de utopic. E o combinaţie de multă pasiune pentru ambele domenii (muzică şi advertising), dar şi mult drive să facem lucrurile să se întâmple, gândindu-ne la proiecte care pot aduce schimbări reale prin intermediul celor mai iubite nume din industria muzicală şi a brandurilor; care, până la urmă, au cea mai mare putere să schimbe comportamente, gânduri, obiceiuri şi aşa mai departe”, a declarat Flavia Ionescu, Head of Business, The Drop.

„Artiştii sunt colegii noştri, facem echipă cu ei când ne gândim la idei, sunt implicaţi în proces, au input valoros pe fiecare prezentare – şi asta aduce autenticitatea pe care nu poţi să o cumperi cu bani. Am încercat să plecăm de la gândul că we are human first: vrem să înţelegem în primul rând omul şi apoi artistul. Şi să generăm proiecte care reflectă exact asta. Autenticitatea este unul dintre lucrurile în care eu cred foarte mult şi îmi doresc să se simtă asta în fiecare proiect generat de The Drop”, a mai adăugat ea. 

Global Record include nume precum INNA, Irina Rimes, Carla’s Dreams, The Motans şi Antonia, la nume precum Andrei Ursu, Erika Isac, Adi Istrate, Rareş Mariş, Eva Timush, Holy Molly, dar şi up & commers ca Blind Date şi Mixed Feelings – The Drop livrează ca un one stop creative & implementation shop: de la campanii integrate celebrity driven pornite din nevoi punctuale de business, la proiecte speciale disruptive pentru artiştii din portofoliu, integrate organic în platformele de comunicare ale brandurilor.

Mihai Ţiţirig, Creative Director, The Drop

„Suntem într-o postură destul de privilegiată a creativităţii şi branded entertainment-ului, în care nu există concept prea curajos căruia îi lipseşte numele perfect, idee de content / format care nu poate atinge cea mai bună formă sau execuţie prea ambiţioasă pentru că #motive. Lucrăm cot la cot cu artiştii şi ne ghidăm unii pe alţii, fiecare pe domeniul lui de expertiză, să facem mai relevant, mai vizibil, mai bine.

Iar echipa care a pornit proiectul The Drop vine cu o experienţă mai rară de culture & street smart x advertising & marketing understanding care mă face să zic că abia aştept să vedeţi următoarele dropuri.” 

Claudiu Ilioiu, Head of Global Talent United

„Business-ul de advertising s-a dezvoltat foarte mult în ultimii ani atât pentru artişti, cât şi pentru content creatori. The Drop este un pas normal către o piaţă care se profesionalizează, rezolvând o nevoie reală a partenerilor noştri. Creaţia şi proiectele speciale vor face diferenţa în acest tip de marketing şi orice brand care îşi doreşte o integrare naturală va alege să construiască o linie de comunicare atractivă pentru public indiferent de artiştii cu care comunica.” 

Unul dintre primele proiecte lansate de The Drop a ieşit LIVE săptămâna trecută: platforma gethomesafe.ro, un serviciu gratuit dedicat siguranţei femeilor, printr-un parteneriat Erika Isac şi SSG Security.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus