FOTO. Vinurile româneşti au ajuns, de 1 Decembrie, pe panourile din celebra Times Square, din New York. Influenceri precum Alice Cavaleru sau "fabuloasele" Diana Enciu şi Alina Tănasă apar pe ecranele de peste ocean. "Cine a plătit campania şi câte zile vor rămâne reclamele la vinuri româneşti în America, în continuare.
"Open the romanian wine" este mesajul campaniei. "It took 6000 years to perfect these romanian wines", spune un panou (cu trimitere la legenda că Feteasca Neagră ar fi fost cultivată de daci).
Mai multe mesaje despre vinul românesc sunt expuse pe panourile din celebra piaţă newyorkeză. Campania a început ieri, iar reclamele vor mai rula până pe 5 decembrie. ŞI o serie de influenceri apar pe panouri.
De ce acum? "De 1 Decembrie, pe masa fiecărui român merită să fie un vin românesc" este explicaţia dată de cei care au făcut campania.
Înainte de detalii despre campanie şi despre autorii ei, câteva imagini din New York.
GALERIE FOTO. Vinurile româneşti de 1 Decembrie la New York
Campania, parte din proiectul "Deschidem vinul românesc"
Influenceri, dar şi români din SUA au intrat în campania care îşi propune "să celebreze Ziua Naţională deschizând unul dintre vinurile româneşti de soi". Printre aceştia: Matei Dima, Alexandru Abagiu, Silviu Ţolu, Lili Sandu, Alice Cavaleru, Sebastian Dobrincu, Gabriela Atanasov, Diana Enciu, Alina Tănasă şi mulţi alţi români de-acasă şi din State.
Mesajele din Times Square sunt parte a campaniei "Deschidem vinul românesc", un proiect de CSR (Corporate Social Responsability) derulat de Carrefour pentru susţinerea producătorilor români de vin. De altfel, Carrefour este compania care a plătit afişarea mesajelor în piaţa din New York.
Cu o zi înainte de 1 Decembrie, la un restaurant din New York - AVRA Madison Estiatorio - mai multe vinuri româneşti au fost degustate, tot ca parte a acestui program. Zeci de jurnalişti şi experţi internaţionali au degustat soiuri de Negru de Drăgăşani, Busuioacă de Bohotin şi de Feteasca Neagră.
Ce este programul Deschidem Vinul Românesc
Deschidem Vinul Românesc este un program DE CSR dezvoltat de Carrefour România cu "misiunea de a sprijini industria vinului românesc şi de a pune România pe harta internaţională a vinului."
Experţii în vin ai programului călătoresc în ţară vizitând crame, de la cele cunoscute mărci, până la micile afaceri ale familiilor de producători locali, în căutare de noi vinuri pe care să le promoveze la nivel naţional. După ce aceştia degustă şi selectează vinurile, consultanţii programului sprijină vinificatorii în eforturile de branding, promovare şi distribuţie, pentru a pătrunde cu succes în retailul modern.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu