FOTO. Repoziţionare pentru lanţul de restaurante Wu Xing. Brand-ul îşi schimbă logo-ul, sloganul şi aduce multe noutăţi în meniul de delivery. De asemenea, compania are şi un site nou.
Noul slogan al companiei este „Unboxing Asia”. Noutatea ar fi că livrează feluri de mâncare din mai multe ţări din Asia, nu doar din China (aşa cum a fost până acum).
În meniul Wu Xing au fost introduse preparate din Indonezia, Japonia, Turcia, Vietnam şi India. Odată cu noile schimbări, cei de la Wu Xing anunţă şi reduceri.
“Încă de când am preluat funcţia de Director de Marketing în cadrul Wu Xing, am urmărit trendurile şi noile comportamente de consum ale clienţilor din HoReCa. În timp ce îmi mâncam liniştit Noodles Pad Thai-ul, după ce am citit multe studii şi prezentarea de pitch a celor de la Line Agency, am decis că este momentul pentru Unboxing Asia.
Într-o eră a digitalului, dar mai ales a restricţiilor în ceea ce priveşte travelling-ul, am descoperit că acum cautăm experienţe originale cu care să evadăm din obişnuit şi prin care să descoperim lucruri noi.
Astfel, Unboxing Asia traduce noua noastră viziune, aceea de a oferi bucureştenilor şi nu numai experienţe gastronomice unice, poziţionând în acelaşi timp restaurantul ca prima destinaţie culinară din zona asiatică pe care clienţii o pot explora din confortul propriei case”, a declarat Adrian Paşita, Director de Marketing Wu Xing.
FOTO. Schimbare de logo Wu Xing - Logo vechi (stânga) - Logo nou (dreapta)
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
"dimpotriva, noul logo este mai modern"
am zis eu ca noul logo este arhaic? eu am spus doar ca imi placea mai mult cel vechi deoarece arata mai bine.