AUDIENŢE. TVR 1 a avut, luni, 28 noiembrie, fix un milion de telespectatori la nivel naţional cu meciul din prime time dintre Portugalia şi Uruguay, din cadrul Campionatului Mondial de Fotbal. Cu toate acestea, canalul a fost abia pe locul 4 la nivel naţional şi pe poziţia a doua la categoria publicului comercial.
Şi restul partidelor de luni au fost în minim top 4 pe toate segmentele.
Detalii, în continuare:
Vezi audienţele tuturor partidelor de la Camionatul Mondial din Qatar 2022, pe măsură se se desfăşoară, AICI.
1. Camerun - Serbia, mai multă acţiune pe stadion decât în Excel
Difuzat în direct luni, la prânz, meciul a avut o audienţă aproximativ similară cu partide aferente celorlalte zile din timpul săptămânii, pe acelaşi segment.
Astfel, la partida din Qatar care s-a încheiat cu scorul de 3-3, s-au uitat aproximativ 338.000 de telespectatori, ceea ce a pus TVR pe locul patru în topul audienţelor la nivelul întregii ţări. În schimb, postul public a fost pe primul loc la oraşe, cu 211.000 de spectatori.
În ceea ce priveşte publicul comercial urban, 73.000 de persoane aveau televizorul deschis pe meciul de la TVR 1, care a plasat canalul pe locul 2, după PRO TV, care avea pe acest segment 105.000 de telespectatori.
2. Coreea de Sud - Ghana. Învingătorii: Ghana şi TVR în urban şi pe segmentul comercial
La nivel naţional, 521.000 de români au urmărit partida Coreea de Sud - Ghana de pe TVR 1 (locul 3), la o diferenţă de aproape 40.000 faţă de locul 1, ocupat de Antena 1. La oraşe, canalul public a fost pe prima poziţie în clasament, cu 338.000 de telespectatori.
Şi pe publicul comercial, TVR 1 a fost pe primul loc, cu 137.000 de spectatori. Pe locul 2 a fost Pro TV, cu 104.000 de telespectatori, urmat de Kanal D, cu 84.000.
3. Brazilia - Elveţia. TVR1, pe locul 2 pe toate segmentele
Nu mai puţin de 970.000 de persoane au vizionat meciul dintre Brazilia şi Elveţia, încheiat cu 1-0 în favoarea formaţiunii din America Latină. Cu toate acestea, TVR 1 a încheiat pe locul 2 pe toate segmentele în intervalul acestui meci, după Pro TV. La nivel naţional, canalul din Pache a avut nu mai puţin de 1,3 milioane de telespectatori.
În ceea ce priveşte oraşele, TVR 1 a avut aproape 630.000 de persoane, la o diferenţă de doar aproximativ 50.000 de spectatori faţă de Pro TV.
Pe publicul comercial, nu mai puţin de 287.000 de persoane au vizionat partida de fotbal de pe TVR1. Pe locul 1 a fost Pro TV cu 315.000 de spectatori, iar pe 3, Kanal D cu 113.000 de telespectatori.
4. Portugalia - Uruguay. 2-0 pentru Portugalia, 1 milion pe naţional pentru TVR
Cu meciul dintre Portugalia şi Uruguay, TVR a fost pe locul 4 la nivel naţional, cu o medie de un milion de telespectatori. În faţă au fost Kanal D (1.363.000), Antena 1 (1.224.000) şi Pro TV (1.034.000), în timp ce pe locul 5, la mare distanţă, a fost România TV (322.000).
Meciul a fost urmărit, la oraşe, de către 617.000 de români, ceea ce a pus TVR pe locul 3 în acest clasament, după Antena 1 (660.000 de români) şi Kanal D (620.000 de români).
În ceea ce priveşte publicul comercial urban, TVR a fost pe 2, cu un număr constant de 320.000 de telespectatori. Pe primul loc a tot Antena 1, cu 336.000 de persoane, în timp ce pe locul 3 a fost ocupat de Pro TV, cu 316.000 de spectatori. La mare distanţă, pe 4, a fost Kanal D, cu 194.000 de persoane.
Autor: Alexandru Aruşilor alexandru.arusilorpaginademedia.ro
Comentarii