Skip to main content

Radu Budeş şi Cătălin Săndulache, proprietarii Thematic Channel, acţionari majoritari în televiziunile Bollywood. Una dintre televiziuni îşi schimbă numele

 
Radu Budeş şi Cătălin Săndulache, proprietarii Thematic Channel, acţionari majoritari în televiziunile Bollywood. Una dintre televiziuni îşi schimbă numele

Schimbare de acţionariat în societatea care operează televiziunile Bollywood. Oamenii de afaceri Radu Budeş şi Cătălin Săndulache, care deţin şi regia de publicitate Thematic Channel, au devenit acţionari majoritari. 

Publicitate

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a aprobat în şedinţa publică de astăzi noul acţionariat aş societăţii ISG TV SRL, care operează televiziunile Bollywood, Bollywood Clasic, Asia TV şi Bollywood Film.

După aprobarea CNA, acţionariatul societăţii va arăta astfel: Publisys Media SRL (Bucureşti), 75%, Ionuţ Samoilă, 25%.

Publis Media are acţionari două societăţi: GetOnTop Advertising şi Arena Media, fiecare cu câte 50%. 

Acţionarii GetOnTop Advertising sunt: Săndulache Cătălin Gabriel (98%) şi Berechet Alina Gabriela (2%). 

Arena Media are acţionar, 100% o altă societate Mediathlon SRL

Mediathlon SRL este deţinut de o persoană fizică, Budeş Radu Mihai. 

În aceeaşi şedinţă, CNA a aprobat şi schimbarea numelui  Bollywood TV în Bollywood Stars. Ionuţ Samoilă, acţionar minoritar al televiziunilor şi administrator, le-a spus membrilor CNA că intenţionează să aducă mai mult conţinut propriu în cadrul Bollywood Stars. 

„Vom avea conţinut mai apropiat de români, cu mai mult divertisment, cu mai multe informaţii, păstrând pentru celelalte canale caracteristica de filme şi seriale. În ultima perioadă am crescut volumul de producţie proprie, de la scurte programe la cele cu o formă medie de o oră. Ne dorim să creştem uşor, uşor acest canal mai mult către zona de entertainment”, le-a spus membrilor Ionuţ Samoilă.

„Am început să facem aceste emisiuni de divertisment. Am observat prin nişte sondaje că publicul este împărţit în două: cei care vor să vadă filme şi serial întrerupte foarte puţin de publicitate sau de mici programe şi sunt cei care nu au răbdare să urmărească programe mai lungi, da îşi doresc să vadă informaţii despre filme, de la Bollywood, despre actori şi aşa mai departe”, a mai adăugat el. 

Întrebaţi despre Publis Media în acţionariatul companiei, administratorul postului a răspuns:

„Publis Media este o companie care a cumpărat de la foştii acţionari ei fiind acum partenerii mei pentru Bollywood”.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus