Skip to main content

Realitatea Caţavencu: Nou model de business la Divizia Life Style – acţiuni pentru manageri

 

Trustul Realitatea Caţavencu pregăteşte câteva schimbări la revistele din Divizia de Life Style. Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, conducerea grupului va adopta un nou model de business, în care actualii manageri ar putea deveni acţionari la titlurile pe care le coordonează.

Publicitate

În Divizia Life Style sunt cuprinse reţeaua naţională de ghiduri 24Fun, lunarul Tabu, Superbebe şi publicaţiile de nişă Aventuri la pescuit şi Bucătăria pentru toţi.

Mai precis, managerii revistelor din divizie vor primi acţiuni sau cotă parte din vânzări, pentru a fi mai motivaţi. Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, nu este exclusă varianta ca managerii să devină acţionari majoritari, în noua formulă. Deocamdată, soluţia finală nu a fost adoptată, dar o decizie clară va fi luată în următoarele săptămâni.

Pot spune că suntem în discuţii cu managementul revistelor”, a declarat pentru paginademedia.ro Sorin Enache, director general Realitatea Caţavencu, fără a detalia situaţia.

O poziţie similară are şi proprietarul grupului, Sorin Ovidiu Vîntu. “Încercăm o cointeresare mai mare a managementului”, a declarat Vîntu.

Cine vor fi managerii cointeresaţi?

Publisherul revistei Superbebe este Tana Pazara. Ghidurile 24 Fun sunt conduse de Alex Săndulescu. Tabu este condusă editorial de Cristina Bazavan, dar discuţiile se vor purta, cel mai probabil, cu Sorin Vulpe, şeful diviziei Life Style şi cel care coordonează titlul, ca publisher.

La celelalte două titluri este o situaţie specială. În august, fondatorii Bucătăria pentru toţi (Răzvan Cucui) şi Aventuri la pescuit (Cristi Vezure) au fost schimbaţi din poziţia de publisheri ai celor două titluri. Răzvan Cucui a rămas director editorial, iar lui Vezure Director de vânzări publicitate şi evenimente.

Schimbările vin la o lună după ce Sorin Ovidiu Vîntu şi-a anunţat noile direcţii de dezvoltare: prioritate, pe media electronică – online, radio, TV. “Nu cred în viitorul ca business al presei scrise”, declara Vîntu într-un interviu acordat paginademedia.ro.

Viitorul revistelor, spunea proprietarul Realitatea Caţavencu, depinde "de la caz la caz, de atitudinea managerilor faţă de produse”.

Sorin Ovidiu Vîntu, acum o lună:

“În online si radio, vom continua investiţiile” (…) “În print, vom încerca maximizarea veniturilor”.

“Printul se păstrează, dar nu mai pot investi. Evident că voi susţine Cotidianul, dar nu mai investesc în dezvoltarea ziarului.”

“Piaţa va decide soarta printului. Ca în orice afacere, te orientezi acolo unde ai şanse de dezvoltare în viitor. Eu, acum nu mai cred în print.”

“În momentul în care ştiu că toată generaţia care vine acum din spate este pe online, de ce să mai bag bani în print?”

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Razvan Cucui Razvan Cucui
    @Petrisor. O precizare. Cucui este tot publisher la Bucataria pentru toti. Daca iei numarul de pe piata ai sa vezi ca este consfintit si in caseta. Retragerea din functia de administrator legal am solicitat-o personal, ani de zile, mai ales in preajma semnarii bilanturilor contabile. Iar cand s-a facut au "uitat" doua luni jumate sa ma anunte.
    Cat priveste "atitudinea managerilor fata de produse" si intrebarea care dintre manageri au franat, stopat, deturnat, dezvoltarea acestora inspre "on-line, radio si TV" ramane la latitudinea patronilor sa aprecieze.

    P.S. Daca iei un Tabu ai sa vezi in caseta ca publisher nu este Sorin Vulpe ci Laura Cristescu. Vulpe este 'publisher' cum sunt eu 'director editorial' :)
  • zefirul prin stuf zefirul prin stuf
    Petrisor,
    F.tare subiectul. Dar nu am inteles f clar : se pune problema cedarii/vanzarii pachetelor majoritare catre mangeri sau e vorba de niste pachete minoritare, de tip "incentive" de criza ?
  • Adrian Adrian
    Putem sa intelegem ca VOS se spala pe miini de niste printuri care nu au "viitor de business".
    Mai putem sa intelegem insa ca e miscarea dreamteamului Vulpe-Sandulescu. Situatia speciala de la Aventuri la pescuit si Bucataria pt. o sa il "oblige" pe Vulpe sa negocieze el preuarea unei parti din actiuni.
    Ce coincidenta, e vorba de publicatiile care alaturi de 24Fun fac profit. Si care tocmai au ramas fara publisheri, saracele.

Trimite un comentariu

sus