“Toţi ar trebui să avem un vis”. Aşa începe ultima reclamă Ursus, creată de curând de Papaya Advertising, pentru “a întări imaginea de bere premium” (despre care paginademedia.ro a scris aici). Conceptul: AMBIŢIA.
“Toţi ar trebui să avem un vis”. Aşa începe şi o reclamă Mercedes Benz, făcută anul trecut în Marea Britanie, de către agenţia AMV BBDO. Conceptul reclamei (pe care a găsit-o George Hari Popescu): AMBITION.
Asemănările nu se opresc la text, după cum se vede în imaginile de mai jos. “Ursus şi-a luat Papaya de la Mercedes”, scrie George Hari Popescu pe blogul lui.
Iată cele două spoturi “ambiţioase”:
Mercedes
Ursus
Până la ora publicării articolului, reprezentanţii Papaya nu au putut fi contactaţi.
Iată şi cele două texte, faţă în faţă:
Mercedes Ambition | Ursus Ambition |
---|---|
Toti ar trebui sa avem un vis, asa spune melodia | Toti ar trebui sa avem un vis |
Cu totii avem nevoie de un tel | Cu totii avem nevoie sa ajungem undeva... |
Catre care sa tintim. | Visele pot deveni adesea provocari, dar pentru asta ne-am nascut. Istoria va fi buna cu noi sau o vom rescrie |
Si cand vine momentul in care iti realizezi visul, | Si atunci cand ajungi undeva vine si rasplata, |
Alege-ti unul nou. | sansa de a merge mai departe... |
AMBITIA, primul ingredient al progresului |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
http://www.youtube.com/watch?v=fB-pJ_jyzR8
Săracul utilizator, şi-a dat seama că a distrus vieţile creativilor şi o fi scos clipul într-un moment de remuşcare.
Felicitari pentru sesizare!
ursus si mercedes?
c'moooon
Vorbim de o bere mediocra si de o masina super....
Daca as fi in locul mercedes i-as da in judecata
Am scris 2 articole in ultima saptamana pe tema asta... Petrisor probabil ca le-a vazut, dar nu stiu daca voi ati avut ocazia.
http://www.stefanstroe.ro/2009/11/03/ursus-ultimul-spot-tv/
http://www.stefanstroe.ro/2009/11/09/bere-sofisticata-pentru-vremuri-din-ce-in-ce-mai-complicate/