Mandatul GfK drept furnizor unic de audienţe TV se termină la 31 decembrie 2011, dar piaţa se pregăteşte deja de licitaţie. Dată fiind procedura, CNA îşi propune ca, în primăvara acestui an, caietul de sarcini al licitaţiei să fie deja redactat.
Răsvan Popescu, preşedintele CNA:
“Trebuie să constituim comisia paritară pentru desemnarea unui nou măsurător unic de audienţe TV”.
Odată la patru ani, se organizează o licitaţie pentru desemnarea acestui măsurător. “Probabil la nivelul lunii martie, comisia va stabili caietul de sarcini. La începutul anului viitor vom putea să stabilim măsurătorul de audienţă”, a completat preşedintele CNA.
Potrivit legii audiovizualului, din Comisia Paritară fac parte cinci reprezentanţi ai CNA, cinci ai agenţiilor de publicitate şi cinci din partea posturilor de televiziune
În prezent, institutul de cercetare de piaţă GfK exercită rolul de măsurător unic al audienţelor TV.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu