Skip to main content

Romtelecom a reluat licitaţiile pentru conturile de media şi creaţie

 

sursa adevarulDupă o pauză de patru luni, Romtelecom a reluat procesul de licitaţie pentru conturile de media şi creaţie. Iniţial, procesul de selecţie pentru serviciile de creaţie, strategice, direct marketing, online, producţie advertising şi evenimente a fost lansat la începtul lunii noiembrie.

Publicitate

"Selecţia se va derula în urmatoarele luni şi sperăm că până la finalul verii să avem noile contracte semnate cu agenţiile care vor câştiga licitaţiile", au declarat oficialii Romtelecom.

Potrivit reprezentanţilor Romtelecom, licitaţiile au fost "îngheţate" pentru că se dorea alinierea briefurilor transmise în procesul de selecţie cu “direcţiile strategice comerciale ale companiei”, care nu erau finalizate la momentul deschiderii procesului de selecţie.

“De la inceputul acestei saptamani s-au transmis notificari catre cei care si-au manifestat interesul sa participe la licitatii (peste 20 de agentii) in procesul deja lansat, pentru anuntarea reluarii procesului”, au declarat reprezentanţii Romtelecom ca urmare a unor întrebări trimise de paginademedia.ro.

Ce au mai spus reprezentanţii Romtelecom despre licitaţii?

“Procesul de selecţie pentru servicii de media se va desfăşura pentru toate brandurile din portofoliul companiei, între care cele mai semnificative sunt Romtelecom Voce, Romtelecom Clicknet, Romtelecom Dolce şi Romtelecom Business Solutions. (...) Vor fi evaluate atât strategia de media, cât şi preţurile oferite.”

În prezent, serviciile de creaţie şi strategie sunt gestionate de Graffiti BBDO, agenţie care a câştigat contul Romtelecom în urmă cu aproximativ doi ani.

United Media se ocupă de serviciile de media ale companiei, în timp ce Frank Digital gestionează, în principal, comunicarea online de marketing şi brand a operatorului de telefonie.

Sursa foto: Adevărul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus