Skip to main content

Aproape un milion de oameni pe minut la Vocea României. Finala, depăşită de Nae şi Vasile

 

Finala de la Vocea României (câştigată de Ştefan Stan) a fost urmărită, timp de patru ore, de aproape un milion de telespectatori din mediul urban în fiecare minut, fiind pe primul loc ca audienţă.

Publicitate

Pe intervalul în care s-a intersectat cu programul Crăciun cu Nae şi Vasile, de pe Antena 1, talent-show-ul de pe Pro TV a fost pe locul 2.

Cifrele de aseară, în continuare:

  • La nivelul întregii ţări, Vocea României a avut o audienţă medie de 1,56 milioane de români pe minut (7,6 rating).
  • Finala de la Vocea României a avut o audienţă medie pe minut de 982.000 de telespectatori din mediul urban. Programul a durat fix patru ore: 20.29-24.29.00.
    • Vârful de audienţă urban: 1,31 milioane de telespectatori, la ora 22.16.
  • Publicul comercial: 468.000 de telespectatori din publicul finalei Vocea României au fost din zona 18-49 de ani (9,1 rating pe segment). Antena 1 a avut 280.000 de telespectatori din segmentul comercial (5,4 rating).

Audienţa posturilor TV pe intervalul finalei Vocea României (20.29-24.29), luni, 26 decembrie, în mediul urban:

1. Pro TV: 982.000 de telespectatori (8,5 rating)
2. Antena 1: 747.000 (6,4)
3. TVR 1: 480.000 (4,1)
4. Kanal D: 301.000 (2,6)
5 Prima TV: 263.000 (2,3)

Nae şi Vasile, mai tari ca finala Vocea României

Finala de la Vocea României s-a intersectat, aproape două ore cu programul special Crăciun cu Nae şi Vasile, de pe Antena 1. Pe intervalul "de luptă", între 20.29 şi 22.15, Pro TV a fost depăşit de Antena 1. Scorul: 1,19 milioane la 981.000 în favoarea Antenei, pe publicul din mediul urban.

Pro TV şi-a păstrat avantajul în segmentul comercial. La Nae şi Vasile, 280.000 de telespectatori, în medie, au fost din zona 18-49 de ani, în timp ce Vocea României atrăgea o medie de 468.000 de telespectatori din segmentul comercial.

Audienţa posturilor TV pe intervalul de intersecţie Vocea României - Nae şi Vasile (20.29-22.15), în mediul urban:

1. Antena 1: 1.193.000 de telespectatori (10,3 rating)
2. Pro TV: 981.000 (8,4)
3. Kanal D: 482.000 (4,1)
4. TVR 1: 411.000 (3,5)
5. Prima TV: 320.000 (2,8)

Audienţa posturilor TV pe intervalul de intersecţie Vocea României - Nae şi Vasile (20.29-22.15), la nivel naţional:

1. Antena 1: 2.103.000 de telespectatori (10,3 rating)
2. Pro TV: 1.482.000 (7,3)

Evoluţia Vocii de-a lungul sezonului

Cea mai bună ediţie Vocea României a adus aproape 1,2 milioane de telespectatori în faţa televizoarelor. Ediţiile cele mai slabe au fost cele rupte în două părţi. În partea a doua a programului (în jurul miezului nopţii), Vocea a scăzut şi sub 500.000 de oameni.

Audienţa emisiunilor Vocea României de până acum, în mediul urban:

27 septembrie: 1.007.000 telespectatori (8,7 rating)
14 octombrie: 1.150.000 (9,9)
11 octombrie: 1.189.000 (10,2)
18 octombrie: 1.029.000 (8,9)
25 octombrie: 1.049.000 (9)
1 noiembrie: 1.096.000 (9,4)
8 noiembrie: 964.000 (8,3)
17 noiembrie: 969.000 (8,3 rating)
22 noiembrie, Prima Parte (20.13-22.25): 816.000 (7)
22 noiembrie, Partea a doua (23.07-24.03): 489.000 (4,2)
29 noiembrie: 859.000 (7,4)
6 decembriePrima Parte (20.15-22.22): 680.000 (5,9)
6 decembriePartea a doua (23.07-24.09): 503.000 (4,3)
13 decembriePrima Parte: 722.000 (6,2)
13 decembriePartea a doua: 506.000 (4,4)
16 decembrie: 689.000 (5,9)

FINALA, 26 decembrie: 982.000 de telespectatori (8,5 rating)

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dragos Dragos
    Am dori sa stim si ce audienta a avut Antena 1 in randul publicului comercial, pentru ca asta conteaza, nu ratingul facut in randul pensionarilor.
  • ionutzu ionutzu
    nae si vasile glume pt pensionari , de fapt nu a fost nimic interesant de craciun in afara de ''eroi din intamplare''
  • Marius Marius
    Nu ai cumva si audienta "Eroi de sacrificiu" (The Expendables) de duminica?
  • eu eu
    Haha! Au mutat luni finala, au fugit de dracu (Plasa de stele) si au dat de ta-su!
    Bine, nu stiu cat era public al antenei si cat era public al lui Nae si Vasile....oricum, interesant rezultatul....
  • Stochita ionel Stochita ionel
    Pai asta am si spus mai de vreme ,cati oameni fara venituri vor consuma produsele promovate pa Antena 1.
    Aviz agentiilor de publicitate.
  • Alex Alex
    fiecare se uita la ce vrea si gataa !! incetati..e penibil..
  • Stochita ionel Stochita ionel
    Vocea romanie e un show de calitate,faptul ca romani apreciaza aceleasi showuri de ani de zile ,inseamna nivelul de indobitocire ,deoarece Pro tv inoveaza (un grup media in spate CME)dar Antena1 un post pentru publicul rural,pt ca ei apreciaza orice porcarie de joasa speta ,bine nici Pro tv nu-i mai departe cu jegoasa emisiune Happy hour cu maruta (ar trebui scoasa),in rest Pro tv e peste Antena1 1.
  • florin florin
    voi vedeti ce public are antena1? format majoritar din pensionari

Trimite un comentariu

sus