Adrian Sârbu, directorul general al Central European Media Enterprises (CME), grupul american care deţine printre altele şi postul de televiziune Pro TV, a vândut în decembrie anul trecut 40.567 de acţiuni cu 6,89 de dolari pe acţiune.
Publicitate Practic, fondatorul Pro TV, a încasat circa 280.000 de dolari, scrie Wall-Street.ro, care citează Yahoo Finance.
Anul trecut, Sârbu a avut 13 tranzacţii cu acţiuni ale CME încasând 6,89 milioane de dolari, în timp ce în 2010, managerul a vândut acţiuni de nouă ori, acestea având o valoare de 3,2 milioane de euro, potrivit Yahoo Finance.
Pe de altă parte, valoarea la care şeful CME şi-a vândut acţiunile este cea mai scăzută dintre preţurile la care Sârbu a făcut tranzacţii.
El a preluat conducerea CME pe 28 iulie 2009 când acţiunile companiei erau 21,38 de dolari.
Sârbu vinde iar acţiuni CME. Preţul titlurilor se apropie de valoarea minimă a ultimilor 5 ani
Preşedintele Băsescu cere reexaminarea legii pentru modificarea Legii audiovizualului, care prevede obligarea radiodifuzorilor să rezerve săptămânal cel puţin 120 de minute pentru emisiuni sau ştiri cu conţinut cultural. În opinia şefului statului, publicul este cel care poate face alegerea în privinţa emisiunilor.
"Actul normativ trimis spre promulgare prevede modificarea şi completarea Legii audiovizualului nr. 504/2002, propunându-se ca programele oferite de radiodifuzorii care furnizează servicii generaliste de televiziune să rezerve săptămânal cel puţin 120 de minute pentru emisiuni sau ştiri cu conţinut cultural sau educativ, exceptând intervalul orar 1:00 - 7:00, iar programele oferite de radiodifuzorii care furnizează servicii de televiziune specializate în ştiri să rezerve săptămânal cel puţin 30 de minute pentru emisiuni cu conţinut cultural sau educativ, de asemenea exceptând intervalul orar 1:00 - 7:00", se arată în cererea de reexaminare semnată de şeful statului.
In document se mai arata ca, potrivit prevederilor legale in vigoare, serviciile mass-media audiovizuale difuzeaza programe in scop educativ sau informativ prin insasi natura lor.
Băsescu cere reexaminarea legii care obliga televiziunile să difuzeze săptămânal emisiuni culturale
Anul acesta este ultimul în care investiţiile în publicitate în presa scrisă la nivel mondial vor fi mai mari decât cele pentru internet, din 2013 online-ul urmând să devină al doilea mediu de promovare după televiziune, arată datele agenţiei ZenithOptimedia, citate de Wall-Street.ro.
Astfel, dacă procentul reprezentat de investiţiile în televiziune, radio, cinema şi outdoor va rămâne aproximativ egal în următorii ani, cel reprezentat de bugetele pentru ziare şi reviste va scădea uşor.
Singurul mediu care va creşte este internetul, mediul online urmând să avanseze de la 17,6% din investiţiile în publicitate de 479,7 miliarde de dolari în acest an la 21,2% din piaţa totală de 534 miliarde de dolari în 2014.
Cât vor cheltui advertiserii pentru reclame până în 2014
Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) a achiziţionat 18 autovehicule, printr-un contract de leasing, în valoare de aproape 183.000 de euro, atribuit prin licitaţie companiei Ţiriac Auto, scrie DailyBusiness.ro.
Achiziţia a fost făcută la sfârşitul lui 2011. Reprezentanţii Radioului Public au estimat o valoare iniţială a contractului de 1.200.000 de euro, fără TVA, potrivit site-ului de licitaţii publice.
De asemenea, SRR a primit un număr de şase oferte, iar criteriul de alegere a finanţatorului Ţiriac Auto a fost al "pretului cel mai scazut”.
Un număr de 13 autovehicule, din totalul de 18, au fost contractate prin Programul de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional.
Radioul Public a achiziţionat 18 autovehicule în leasing. Vezi compania finanţatoare
Piaţa de publicitate online ar putea fi marele câştigător al scăderii bugetelor de marketing din 2012. Şi asta pentru că digitalul acoperă nevoia de promovare a brandurilor la costuri mai mici faţă de alte forme de publicitate. Cu toate acestea, este puţin probabil ca sumele alocate pentru reclama online să depăşească 10% din bugetele de marketing.
Centrul de greutate al bugetelor ar putea să migreze către online, dar este puţin probabil ca multe dintre investiţii să depăşească 10% din valoarea totală a sumelor alocate marketingului, apreciază Corin Chiriac, online planner în cadrul Publicis Groupe.
”E şi o chestiune umană la mijloc: un shift major către online e un act de curaj pe care nu foarte mulţi brand manageri vor fi dispuşi să şi-l asume”, a completat online plannerul.
Publicitatea online va creşte în 2012. Cât va "înghiţi" din bugetele de marketing?
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roFostul director al tabloidului britanic „News of the World“, închis anul trecut de Rupert Murdoch din cauza unui scandal privind interceptările telefonice ilegale, a fost angajat de „Daily News“, marele rival al New York Post, proprietatea magnatului de presă, potrivit AFP, citat de Adevărul.
Colin Myler, care şi-a pierdut locul de muncă în iulie când publicaţia la care lucra s-a închis pe fondul unui scandal enorm privind practicile folosite pentru obţinerea informaţiilor, va prelua conducerea „Daily News“, cotidianul cu cel mai mare tiraj din New York, la 10 ianuarie, potrivit unei note publicate pe site-ul Capital New York.
Fostul director al „News of The World“ va prelua conducerea „Daily News“ din New York
Comentarii