Realizatorul Dan Capatos spune că este acuzat de influenţă negativă asupra tinerilor din cauza emisiunii pe care o face la Antena 1 şi că este greşit asimilat cu profesorii, părinţii sau învăţătorii, scrie Adevărul.
Publicitate „Tabloidul va vinde întotdeauna, indiferent de formă, pentru că este în firea umană să fim interesaţi de bârfe, de lucruri pe care vedetele vor să le ţină ascunse", spune realizatorul. El recunoaşte că s-a inspirat din povestea Elodiei, montată de Dan Diaconescu, care făcea la OTV ratinguri imense cu costuri minime. „Noi am avut o misiune aparent sinucigaşă, să muşcăm din felia mare pe care o deţinea el noaptea", mai declară Capatos.
Realizatorul mai spune că s-a folosit de pseudovedete pentru că prindeau la public. “Le-am pus în braţe o notorietate, cu care dacă ar fi ştiut ce să facă, poate ar fi ajuns departe", crede realizatorul.
Jurnalistul Ion Cristoiu povesteşte într-un interviu pentru Evenimentul zilei că pentru el cercul mogulilor s-a înceiat. “Am lucrat cu toţi şi m-am certat cu toţi. Cred că nu o să mai am un mogul unde să mă întorc. Mihai Cârciog a fost cel mai discret dintre patronii de presă, pentru că noi îl îmbogăţeam. Eu îl cred şi pe mogul. Domnul Cârciog era îmbogăţit de noi. La ora actuală, mogulul nu obţine bani şi are şi el dreptul să spună ce vrea pentru că dă bani din buzunar”, e de părere Cristoiu.
Ion Cristoiu, despre moguli: "Am lucrat cu toţi şi m-am certat cu toţi. Cred că nu o să mai am un mogul unde să mă întorc"
Postul Acasă TV va sărbători, astăzi, 14 ani de la lansare, difuzând ediţii speciale ale emisiunilor Poveştiri adevărate şi Poveştiri de noapte, în care vor fi prezentate poveştile de iubire ale unor cupluri celebre, printre care Miron Cozma şi Marinela Niţu, scrie Mediafax. Printre programele speciale ale televiziunii se mai numără şi filmul Sleeping Beauty.
Televiziunea Acasă sărbătoreşte, joi, 14 ani de la lansare. Ce programe speciale vor fi difuzate
Bannerele, reclame integrate în textul paginii, formatele de tip pop-up sau conţinutul sponsorizat au fost tipurile de publicitate online care au generat cele mai mari încasări în prima jumătate a anului trecut, scrie DailyBusiness.ro.
Danone, Milka, Jacobs, Coca-Cola, Timişoreana, McDonald's, Carrefour, Nivea, Ariel, Orange, Nokia, Volkswagen, BCR şi Google sunt marcile care s-au poziţionat pe primul loc în categoriile de produse pe care le reprezintă, în ceea ce priveşte apropierea brandului de clienti, potrivit studiului Emotional Branding, realizat de 360 insights, anunţă DailyBusiness.ro.
Danone, McDonald's si Carrefour, printre mărcile cele mai apropiate de români
Sursa Foto: Adevărul
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Depinde de gusturi pana la urma,si astea au involuat insa trebuie luat in considerare ca au involuat si pt ca le-a/ne-a fost servit rahat la tava atata amar de zile.