Înscrierile pentru cea de-a noua ediţie a Romanian Effie Awards, eveniment organizat de IAA România şi UAPR, vor avea loc în perioada 21 februarie - 18 mai. Procesul de jurizare se va desfăşura în zilele de 31 mai şi 1 iunie, iar Gala de Premiere va avea loc pe 4 iunie 2012.
În acest an, competiţia este structurată în 22 de categorii de produse şi servicii, în care pot înscrie lucrări agenţii de publicitate, companii, agenţii de market research sau alte entităţi care au realizat campanii în perioada ianuarie 2011 – decembrie 2011 (pentru “Brief of Effectiveness”) sau ianuarie 2009 – decembrie 2011 (doar în cazul categoriei “Sustained Success”).
O noutate a competiţiei este permiterea înscrierii campaniilor care au utilizat un singur mediu de comunicare. Astfel, pot participa în competiţie campaniile care au utilizat un singur canal media, orice mediu fiind eligibil.
"EFFIE este festivalul care premiază rezultatele campaniilor de comunicare şi recunoaşte valoarea parteneriatului dintre clienţi şi agenţii. În aceşti ani plini de provocări pe care îi traversează industria de marketing şi comunicare din România, acest parteneriat este cu atât mai important iar echipele care reuşesc să obţină rezultate într-o piaţă în scădere, merită cu atât mai mult recunoaşterea întregii industrii”, a declarat Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania si Presedintele Comitetului de Organizare Effie.
Documentele de participare pot fi găsite pe siteul oficial al festivalului, www.effie.ro.
Seminarul How to win an EFFIE va avea loc joi, 1 martie, de la ora 10.00, la sediul IAA România. Vorbitorii seminarului How to Win an EFFIE sunt: Victor Dobre – din partea IAA România, Ştefan Chiriţescu – Graffiti BBDO, Victor Stroe – Leo Burnett, Simina Leotescu – Propaganda şi Ştefan Teodorescu – SAB Miller.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu