Skip to main content

Publicis Groupe avertizează că piaţa de publicitate va scădea în trimestrul doi

 

Publicis Groupe, al treilea cel mai mare grup de marketing şi comunicare, avertizează că piaţa de publicitate va cunoaşte o încetinire în privinţa creşterii în cel de-al doilea trimestru din 2012, scrie The Guardian, în ediţia electronică.

Publicitate

Compania franceză, care deţine agenţii precum Saatch & Saatchi şi Leo Burnett, a raportat a raportat de la an la an o creştere a veniturilor cu 14% în primul semestru, ajungând la un venit de 1.45 de miliarde de euro.

Maurice Levy, directorul executiv al Publicis, s-a declarat mulţumit de creşterea din primul trimestru, având în vedere faptul că în aceeaşi perioadă a anului trecut creşterea era de doar 6.5%, cu toate acestea admite că creşterea va scădea în următoarele luni.

"Estimăm că această creştere va fi încetinită în cel de-al doilea trimestru", a adăugat Levy.

Piaţa de publicitate din Franţa a crescut cu 4.6%, în timp ce în Germania cu 10%, iar Spania şi Italia continuă să scadă. America de Nord a crescut şi ea cu 3.3%, ajungând la 724 de milioane de euro.

(P) Vrei să asiguri creditul obţinut de partenerul din străinătate pentru achiziţionarea produselor şi serviciilor furnizate?

Pieţele emergente care includ Brazilia, Rusia, China şi India au avut o creştee organică a veniturilor de circa 10%, ajungând la 176 de milioane de euro.

"Digitalul continuă să aibă performanţe considerabile, având o creştere de 15,6%", a mai spus Levy.

La începutul aceste luni, Ominicom, rivalul american al Publicis, al doilea cel mai mare grup de marketing şi comunicare, a raportat venituri cu 5% mai mari în primul trimestru.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Morris Morris
    Petrishoare, ai incurcat miliardele cu milioanele.

Trimite un comentariu

sus