Compania Realitatea Media a decis să dea în judecată societatea Kantar Media Audiences pe care o acuză de nereguli în măsurarea audienţelor posturilor de televiziune, scrie Realitatea.net.
De unde a pornit totul? Realitatea Media: "În data de 26 februarie 2013, potrivit datelor Kantar Media - societatea care se ocupă de măsurătorile privind audienţa posturilor tv - Realitatea TV ar fi avut o audienţă de 0,0 vreme de 45 de minute, adică în intervalul respectiv de timp a avut mai puţin de 8 telespectatori".
Realitatea Media solicită Kantar Media daune morale de 10 milioane de euro pentru prejudiciul cauzat.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro"Măsurătorile efectuate, dar mai ales rezultatele acestora nu sunt decât o manevră dolozivă a acestei societăţi de măsurare a audienţelor TV, manevră menită să determine o scădere sau chiar o distrugere a unui post de televiziune notoriu cu scopul fraudulos de a creşte ratingul altor posturi de televiziune, pentru manevrarea bugetelor de publicitate ale companiilor solicitante de servicii de publicitate", mai menţionează plângerea.
Comentarii