CEI MAI TARI ÎN SPECTATORI. Filmul Nea Mărin Miliardar, cu Amza Pellea în rolul principal, rămâne până azi filmul românesc cu cei mai mulţi spectatori plătitori din toate timpurile, scrie Forbes România. Conform datelor de la Centrul Naţional al Cinematografiei (CNC), pelicula regizată de Sergiu Nicolaescu a totalizat 14.642.114 de spectatori plătitori.
Pe locul doi în Top 10 filmele româneşti cu cei mai mulţi spectatori plătitori se situează filmul „Păcală”, cu Sebastian Papaiani în rolul titular. Pelicula regizată de Geo Saizescu a avut premiera pe 11 martie 1974 şi avea să înregistreze 14.632.114 de spectatori plătitori.
Top 10 filme româneşti cu cei mai mulţi spectatori plătitori din toate timpurile
COTE DE PIAŢĂ. În martie, televiziunile generaliste au avut o cotă de piaţă de 50,73% la nivel urban (all day), în timp ce staţiile de ştiri „au tăiat” 13,16 procente, potrivit Forbes România. Televiziunile pentru copii şi tineret au deţinut o cotă de 6,54%. Cota canalelor care nu sunt înscrise în sondajele de audienţă a fost de 12,92%.
Jumătate din piaţa TV, la nivel urban, a fost deţinută de programele celor 12 televiziuni generaliste (inclusiv staţiile publice TVR 1 şi TVR 2), înscrise în sistemul de măsurare a audienţei, realizat de Kantar Media.
Cum se împarte piaţa TV între posturile generaliste şi staţiile de nişă?
PESCARII ŞI VÂNĂTORII LA TV. Televiziunea PV TV, dedicată nişei de pescuit şi vânătoare, a avut în prima lună de prezenţă în sondaje o audienţă medie de 2.000 de telespectatori pe minut la nivel urban (all day), conform măsurătorilor Kantar Media, scrie Forbes România. PV TV este cel mai nou membru al Asociaţiei Române de Măsurare a Audienţei (ARMA) şi beneficiar al măsurătorilor de audienţă TV.
Câţi pescari şi vânători s-au uitat la televiziunea PV TV?
RAPORT. Jurnaliştii ce relatează informaţii eronate riscă să fie sancţionaţi cu amenzi sau chiar cu excluderea din breaslă, conform unui raport întocmit la cererea Comisiei Europene, scrie DailyBusines.
Chiar dacă raportul care propune astfel de sanctiuni a fost întocmit la cererea Comisiei Europene, în urma unei analize a situaţiei mass-media din întreaga Europa, Ioana Avădani, director executiv al Centrului pentru Jurnalism Independent (CJI), consideră că nu trebuie sa îl privim ca o intenţie a instituţiei comunitare.
Media abuzivă sau cu botniţă? Dreptul la imagine vs libertatea presei
Trimite un comentariu