Meciul de fotbal Steaua - Petrolul şi Suleyman au fost aproape la egalitate. Ce-i drept, meciul de fotbal a fost difuzat pe două posturi, la Antena 1 şi la Dolce Sport, iar audienţa cumulată a acestora a fost puţin peste Kanal D. Meciul de aseară a fost urmărit de 2,3 milioane de persoane la nivel naţional, dintre care 1,2 milioane de persoane erau din mediul urban.
Dolce Sport a fost pe locul 9 la nivel naţional, cu o medie de 171.000 de telespectatori. La nivel urban, televiziunea grupului Romtelecom a fost pe locul 15, cu o medie de 47.000 de privitori pe minut.
Aseară, pe intervalul meciului, Kanal D a difuzat serialul Suleyman şi a continuat apoi cu emisiunea WowBiz. Postul turc a fost urmărit, pe acest tronson, de 2,1 milioane de persoane, dintre care 1,3 milioane de telespectatori erau de la oraşe.
Audienţa posturilor de televiziune luni, 22 aprilie, pe intervalul meciului Steaua - Petrolul
NATIONAL
URBAN
Kanal D
2.150.000 telespectatori pe minut (11,3 rtg)
Kanal D
1.333.000 (12,7)
Antena 1
1.955.000 (10,3)
Antena 1
1.181.000 (11,3)
Pro TV
1.160.000 (6,1)
Pro TV
548.000 (5,2)
Acasa TV
794.000 (4,2)
Acasa TV
314.000 (3)
Prima TV
648.000 (3,4)
Prima TV
253.000 (2,4)
Comentarii
acces direct si happy hour sunt 2 emisiuni identice, doar ca Maruta ar face orice, dar orice pentru audienta.
ce madrie avem si noi....se uita tot poporul la turcismele lui papuc...bine ca stiu istoria turciei, ca a romanie...nu ii intereseaza...
Iti dau un indiciu: al doua productie e o telenovela. Adevarul istoric are prea putine legaturi cu acest serial. Eventual doar cu faptul ca a existat un Suleyman.
Pune mana pe carte, citeste si apoi revin-o cu un comentariu. Nu de alta dar ai facut dintr-o telenovela un serial istoric.