RECLAME MULTE PE TV. Săptămâna 6 – 12 mai a fost plină de publicitate pe televiziuni, arată ultima analiză media realizată de BPN Blog. Toate staţiile mari au avut pauzele publicitare ocupate aproape în totalitate de reclame (sold out). Mai puţin TVR 1, unde încărcarea în prime time a fost de circa 73%, scrie Forbes.
În sfârşit, Pro TV, care scumpise publicitatea în acest an şi suferise o încărcare redusă, a ajuns în prime time la sold out în orele orele 21 – 22 (100%) şi 22 – 23 (101%). Dar Pro TV a rămas „descoperit” pe intervalele orare 19:00 – 21:00, ultima parte a emisiunii Happy hour şi Ştirile Pro TV, în care încărcarea a fost de 43%, respectiv 48%.
Antena 1 a fost sold out în fiecare oră, începând de la ora 17:00 şi până la 24:00. Televiziunile Euforia şi Antena 2, membre ale aceluiaşi grup Intact, au avut publicitate 100% dis-de- dimineaţă (ora 7:00) şi până la miezul nopţii. Aceeaşi performanţă a realizat-o şi Acasă Gold, staţie a companiei Pro TV S.A.
Antena 3 a avut încărcări orare de la 98% (orele 16:00 – 17:00) la 100% (orele 20:00 – 21:00). Şi celelalte canale de ştiri au atins sold out în prime time.
Reclamele au dat în clocot la televiziuni
ADRIAN SOBARU N-A AVUT NICIO SOLICITARE. Reprezentanţii TVR au declarat, pentru Mediafax, că administraţia SRTv nu a primit nicio revendicare, notă sau alt gen de sesizare din partea angajatului Adrian Sobaru prin care acesta să solicite o audienţă ori să anunţe că are motive care să-l determine să recurgă la o formă de protest.
Adrian Sobaru, angajat al Televiziunii Române, a declarat vineri, pentru Mediafax, că a ieşit din greva foamei la o zi după ce a început acest protest, precizând că a vrut să tragă "un semnal de alarmă că presa trebuie lăsată în pace", a spus Sobaru, precizând că după gestul său de protest din Parlament a fost "aruncat pe linie moartă, la Transmisii". Adrian Sobaru a spus că a vrut să tragă un semnal de alarmă privind situaţia sa în TVR şi faptul că uneori nu este lăsat să îşi facă treaba.
TVR: Administraţia SRTv nu a primit nicio revendicare din partea lui Adrian Sobaru
REVISTA REŢELEI AL-QAIDA, PIRATATĂ. Cea mai recentă ediţie a revistei islamiste "Inspire", publicată de Al-Qaida, şi principalele site-uri de recrutare ale reţelei teroriste au fost vizate de atacuri cibernetice comise de serviciile secrete occidentale, afirmă surse citate de presa americană, scrie Mediafax.
Cea mai recentă ediţie a revistei "Inspire" este dedicată atentatelor de la Boston, comise pe 15 aprilie şi soldate cu trei morţi şi aproximativ 260 de răniţi. Noul număr a fost postat online în urmă cu câteva zile, dar conţinutul articolelor pare să fi fost modificat, afirmă specialişti citaţi de CNN, sugerând un atac cibernetic comis de servicii secrete occidentale.
Revista reţelei Al-Qaida şi site-urile de recrutare, atacate cibernetic de servicii secrete
SITE-UL FINANCIAL TIMES, PIRATAT. Pagina de internet a publicaţiei Financial Times (FT) a fost spartă, vineri, de un grup de hackeri, care s-au prezentat ca fiind "Armata electronică siriană", o organizaţie care sprijină regimul preşedintelui sirian Bashar al-Assad, scrie Mediafax.
"Mai multe bloguri ale FT şi conturile publicaţiei de pe reţelele sociale au fost atacate de piraţi cibernetici şi depunem eforturi pentru a rezolva această problemă cât mai repede posibil", a anunţat, într-un comunicat, cotidianul economic.
La sfârşitul dimineţii de vineri, mesajul "Syrian Electronic Army Was Here" (Armata Electronică Siriană a fost aici, n.r.) apărea pe ecran atunci când un utilizator dorea să se conecteze la unele din blogurile de pe site-ul FT.
Site-ul Financial Times a fost piratat de hackeri
YAHOO VA INTEGRA MESAJE DE PE TWITTER. Yahoo a anunţat joi că va integra în paginile sale de actualităţi diverse comentarii extrase de pe platforma de microblogging Twitter, scrie Wall-Street.ro, care citează AFP.
"Actualizările în direct (de pe Twitter) făcute de politicieni, celebrităţi, instituţii media (...) au devenit o importantă sursă de informaţii în timp real", a declarat directoarea generală a grupului Yahoo, Marissa Mayer, pe blogul oficial al grupului. Yahoo! va integra mesaje Twitter "pertinente şi personalizate", a adăugat Marissa Mayer. Yahoo va integra in fluxul sau de actualitati diverse mesaje de pe Twitter
Comentarii