PRIMII PAŞI SPRE TELEVIZIUNEA DIGITALĂ. Autoritatea de reglementare în comunicaţii, ANCOM, va acorda prin procedură de selecţie, până în iunie 2015, cinci licenţe de televiziune digitală terestră (multiplexe), a anunţat Ministerul pentru Societatea Informaţională (MSI), scrie Mediafax.
Acordarea licenţelor este inclusă în Strategia privind tranziţia de la televiziunea analogică terestră la cea digitală terestră, aprobată miercuri în şedinţa Guvernului, prin hotărâre.
"Principalul obiectiv al acesteia este realizarea tranziţiei complete şi efective de la serviciile de televiziune analogice terestre la serviciile de televiziune terestre în format digital şi încetarea completă a emisiilor analogice până la data de 17 iunie 2015, în conformitate cu obligaţiile internaţionale", se arată îbtr-un comunicat al MSI.
ANCOM va acorda prin procedură de selecţie cinci licenţe de TV digitală până în iunie 2015
CAMPANIE PRIMA TV, PREMIATĂ LA CANNES. Campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" în care oameni fără adăpost au prezentat rubrica Meteo, în cadrul jurnalului Focus, a câştigat 6 Lei de Argint (Silver Lions) şi un Bronz (Bronze Lion) la ediţia de anul acesta a festivalului de la Cannes, scrie Evenimentul zilei.
Pentru un om al strazii, prognoza meteo face diferenta intre viata si moarte. Pornind de la acest adevar, campania „Days of hope” a adus oameni fara adapost in fata telespectatorilor intr-un mod memorabil. Acestia au luat locul prezentatorilor meteo in cadrul principalului buletin de stiri al Prima TV.
Campania “Zilele Speranţei”, realizată cu sprijinul Prima TV, a câştigat 7 Cannes Lions
TRECEREA LA TELEVIZIUNEA DIGITALĂ AR PUTEA CREŞTE PIB-UL. Trecerea de la televiziunea analogică la televiziunea digitală terestră ar putea genera o creştere a PIB-ului României, a declarat Liviu Nistoran, directorul general al Evolio, care a precizat că acest proces ar trebui finalizat până în 2015, relatează Mediafax.
"Avem în România o mină de aur pe care nu am exploatat-o, este vorba de tranziţia la transmisia digitală terestră. Este un proiect început undeva prin 2008, care a stat prin diverse sertare, prin diverse ministere, şi nu s-a făcut nimic. Recepţia canalelor TV se poate face fără să ai o antenă de satelit sau să fie necesară instalarea de cablu TV, se poate face cu televizorul echipat cu tehnologia necesară, şi cele noi sunt. Dezvoltarea acestui segment ar putea aduce României o creştere a PIB de 0,5%, pentru că numai investiţia în infrastructra de transmisie este undeva pe la 400-500 milioane euro", a arătat Nistoran.
Trecerea la televiziunea digitală terestră: Cu cât ar putea creşte PIB-ul României
SOLUŢII PENTRU ORDONANŢA ANTI-REBATE. Investitiile companiilor româneşti în creaţie publicitară şi strategie pentru comunicarea pe Internet s-au ridicat la 7-8 milioane de euro în 2012, echivalentul a circa 30% din bugetele de media alocate online-ului românesc, apreciază Mihai Tătaru, şeful agenţiei de digital SeniorHyper, într-un interviu acordat HotNews.ro pe tema pieţei locale de profil.
Tătaru şi Vasile Alboiu, creative director SeniorHyper, apreciază că aceste investiţii s-ar putea apropia de 40% din totalul cheltuielilor media online în 2013, pe măsură ce creşte interesul clienţilor pentru social media.
În privinţa ordonanţei recente a guvernului, ce schimbă regulile publicităţii TV şi afectează întreaga piaţă de publicitate, Tătaru crede că ar fi două soluţii pentru echilibrarea pieţei: fie ordonanţa dispare, fie prevederile ei sunt extinse şi la celelalte medii, inclusiv online.
INTERVIU Mihai Tătaru, SeniorHyper: Piaţa românească de creaţie şi strategie în medii digitale se ridică la 7-8 milioane de euro. Ordonanţa publicităţii TV ar trebui fie să dispară, fie să fie extinsă la celelalte medii
TOPUL CELOR MAI ACTIVE BRANDURI ÎN SOCIAL MEDIA. Brandurile Vodafone, Samsung şi Danone ocupă primele locuri în clasamentul celor mai active mărci din social media, realizat de revista Biz, scrie DailyBusiness.ro.
Pe următoarele locuri în top 10 branduri campioane în social media s-au plasat Avon, Pepsi, Heineken, Cosmote, Coca-Cola, Ford, Orange.
În realizarea clasamentului au fost analizate activităţile desfăşurate de branduri în social media în intervalul februarie 2012 a februarie 2013.
Vodafone, Samsung şi Danone domină topul celor mai active branduri în social media
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roCONSECINŢELE SCANDALULUI CU REGISTRELE TELEFONICE ALE AP. O adevărată "omerta" (legea tăcerii) s-a instalat în rândul surselor jurnalistice în Statele Unite, după obţinerea unor registre telefonice aparţinând agenţiei de presă AP de către administraţia Obama, care le-a potolit dorinţa de a vorbi, a anunţat miercuri CEO al agenţiei, scrie Mediafax.
"Anumiţi angajaţi ai Guvernului, cu care ne aflam în mod regulat în contact, nu mai vor să stea de vorbă cu noi la telefon. Alţii sunt reticenţi să ne întâlnească personal", a precizat el, dând asigurări că jurnalişti de la alte instituţii mass-media, care i-au împărtăşit experienţa lor, sunt afectaţi de aceeaşi "lege a tăcerii".
Surse ale jurnaliştilor din SUA, reticente după scandalul privind registrele telefonice ale AP
Comentarii